Beantwoord

Geen internet

  • 29 December 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

We hebben sinds eergisteren ineens geen internet meer. We zijn sinds 2 weken overgestapt, en we hadden eerst geen problemen. Nu brandt op ons Zyxel T-50 modem het 3e lampje niet meer, ook niet rood. Alleen het eerste lampje en de 2.4 en 5 lampje branden. We kunnen het netwerk wel vinden en verbinden, maar eenmaal verbonden geeft hij aan dat er geen internetverbinding is. We hebben de klantenservice al gebeld en die ziet niks geks uit de metingen. Router al meerdere malen opgestart. Hebben een kabel vanuit de meterkast lopen (rood en blauw gebundeld) en die zit in de DSL poort van de modem. Ook geen internet via de kabel naar laptop/tv ontvanger.

T-Mobile stuurt nu een monteur, maar dat duurt nog 1.5 week. Is er nog iets wat we zelf kunnen proberen?

icon

Beste antwoord door Lisa 29 December 2021, 14:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6

Hoi @DeniseMike, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de vouchercode!

Hoi Lisa,

Dat zou inderdaad een fijne tussenoplossing zijn. Bedankt

Hi @DeniseMike, wat ontzettend balen dat jullie momenteel zonder internet zitten! Ik ben gelijk in jouw verbinding gaan kijken om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Ik wil je met alle liefde helpen, maar ik zie dat mijn collega al meerdere stappen met jou heeft doorlopen die jammer genoeg niet resulteerden in de oplossing. Een monteur zal ervoor zorgen dat dit probleem definitief wordt verholpen. Excuses voor het ongemak. Ik denk wel heel graag mee in oplossingen en wil aan je voorleggen of ik je met het volgende kan verblijden. Ik zie dat je een Unlimited mobiel abonnement bij ons hebt. Ik stuur met alle liefde een Unlimited Data voucher jouw kant op. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je namelijk niet tussentijds je GB's op te hogen zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Je kunt dan onbezorgd blijven internetten middels een hotspot. Op deze manier hoop ik dat je de komende 1,5 week zo prettig mogelijk doorkomt. Zou dit een fijne optie voor je zijn? Laat het mij gerust weten! ❤

 

Reputatie 7

Hi @DeniseMike, wat ontzettend balen dat jullie momenteel zonder internet zitten! Ik ben gelijk in jouw verbinding gaan kijken om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Ik wil je met alle liefde helpen, maar ik zie dat mijn collega al meerdere stappen met jou heeft doorlopen die jammer genoeg niet resulteerden in de oplossing. Een monteur zal ervoor zorgen dat dit probleem definitief wordt verholpen. Excuses voor het ongemak. Ik denk wel heel graag mee in oplossingen en wil aan je voorleggen of ik je met het volgende kan verblijden. Ik zie dat je een Unlimited mobiel abonnement bij ons hebt. Ik stuur met alle liefde een Unlimited Data voucher jouw kant op. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je namelijk niet tussentijds je GB's op te hogen zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Je kunt dan onbezorgd blijven internetten middels een hotspot. Op deze manier hoop ik dat je de komende 1,5 week zo prettig mogelijk doorkomt. Zou dit een fijne optie voor je zijn? Laat het mij gerust weten! ❤