Beantwoord

Geen internet

  • 11 August 2022
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Goedendag,

Afgelopen vrijdag ben ik aangesloten op glasvezel. Sindsdien heb ik nog geen enkele dag een stabiele verbinding gehad. Telkens geen internet (media converter en modem 10 sec van stroom af helpt niet), nu ook weer niet. Het pon lampje op de media converter knippert.
Gisterenmiddag heb ik de klantenservice aan de lijn gehad, toen bleek er een storing te zijn. Nu, die heb ik dan elke dag meermaals. Gisterenavond deed internet het wel, nu weer niet.

Is er een mogelijkheid om dsl terug te activeren tot de problemen met glasvezel verholpen zijn? Ik heb eigen servers draaien voor email en m'n cloudopslag, die zijn nu slecht of niet bereikbaar. Dsl heeft het altijd goed gedaan, had verwacht dat glasvezel even stabiel zou zijn.

icon

Beste antwoord door eric 11 August 2022, 16:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hoihoi, ik heb sinds vrijdag ook geen internet! En de unlimited data kaart om een hotspot te maken werkt bij mij ook niet want de verbinding valt steeds weg. Ik heb vandaag gebeld want ik heb echt internet nodig, met dezelfde vraag en ik word terug gebeld! Mocht ik Iets horen laat ik het je weten!

Dankjewel! Ik ben benieuwd of je teruggebeld wordt. Ik heb in m’n zoektocht naar een oplossing heel wat topics gezien waarbij blijkt dat t-mobile nogal problemen heeft met terugbellen 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Waar t-mobile glasvezel kan leveren wordt geen nieuwe DSL meer aangeboden, laat staan dat er een reverse kan plaatsvinden. De way forward is dat bekeken wordt waar de instabiliteit vandaan komt.

De wifi hotspot is de manier om voorlopig even internet access te hebben. Maar servers erop laten werken is inderdaad geen optie. 

Yup, begrijp ik, het was ook meer dat ik zoek naar een oplossing om de servers online te houden. Uit diverse topics blijkt dat het weleens een tijdje kan duren voor iets gefixt is. Zolang kan ik niet wachten.

Een wifi hotspot heb ik niks aan voor de servers, want die hebben geen wifi. Een mifi routertje met 1 ethernet aansluiting zou wel kunnen. Dan kan ik er een kleine switch achter hangen en ben ik tijdelijk geholpen.

Nou ik ben niet teruggebeld maar ik kreeg een mail! Alleen voor mij heeft dat geen zin, want ik heb hier gewoon mega slecht bereik met een simkaart. Terwijl ik gewoon in een stad woon, maar te dikke muren heb helaas. En iets extra’s kopen omdat zij het internet niet kunnen bieden waar ik voor betaal leek me ook oneerlijk. Daar was de klantenservice het mee eens en kan je volgens mij wel uit komen. Dus misschien is dit een optie voor jou? Voor mij helaas niet! 

 

Thanks, ik ga eens kijken 👍🏻

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Aaaaanoukie, probeer het alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je eenzelfde onderwerp aansnijdt/bespreekbaar maakt. We werken volgens de Huisregels en proberen dat in toom te houden zodat het overzichtelijk blijft, maar ook zodat we je nog sneller kunnen helpen! 😊 Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Ik begrijp helemaal dat je je gevoelens omtrent de verbinding en het proces wilt uiten en heb daar alle respect voor, maar houd het graag in je eigen topic: 3 dagen geen internet | T-Mobile Community. Thanks!

P.s. je probeert hier gewoon netjes te helpen dus trek het je zeker niet te veel aan en uiteraard staat het iedere user vrij om in discussie te gaan, maar we proberen zo min mogelijk “in te breken” in andermans topics, dat houdt de flow er meer in zeg maar. Thanks voor je begrip!