Beantwoord

geen internet

  • 11 August 2022
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds vrijdag 5 augustus heb ik geen internet, T-Mobile zegt dat er een stoorzender mijn internetsignaal stoort met het gevolg dat ik geen internet heb. Ik heb de storing op 5 augustus telefonisch gemeld.

Tot op vandaag 11 augustus heb ik nog steeds geen internet, ik bel elke dag naar de klantenservice die mij weliswaar vriendelijk te woord staat met de mededeling dat het onderzocht wordt en dat het moeite kost. Maar ik vind dit te lang duren gezien de moderne technologie.

Morgen, en zo gaat het er naar uitzien, heb ik nog steeds geen internet, de looptijd is dan precies een week ik v ind het een zeer kwalijke zaak.

Is er iemand die mij een gericht antwoord kan geven, en ook wanneer het probleem is opgelost?

 

icon

Beste antwoord door Ginny 13 August 2022, 10:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hoihoi, ik heb precies hetzelfde probleem! Al sinds vrijdag geen internet. Heel erg frustrerend. Ze zeggen er mee bezig te zijn maar het vervelende is dat de technische dienst in het weekend niet werkt (volgens de klantenservice). Dus als je morgen nog geen internet hebt (ik ook niet), dan wordt het pas maandag. Er is nu iemand voor mij aan het navragen of we iets anders kunnen krijgen als een kastje want ik heb echt internet nodig en bij mij valt de verbinding in mijn huis steeds weg, dus werkt de unlimited data niet. Als ik iets hoor zal ik het je laten weten! 

Dat zou fijn zijn!, T-Mob maakt hier geen goede beurt mee, het lijkt me toch dat wij niet de eersten zijn die dit probleem hebben of hebben gehad,  ik denk dat T-Mob zijn werkwijze maar eens moet aanpassen n.a.v. eerdere ervaringen m.b.t .dit punt. En in dit soort gevallen waarbij je betaald voor een dienst die niet geleverd wordt mogen ze er wel spoed achter zetten.

Ja ze zeggen er spoed achter te zetten maar na bijna een week wachten, geloof ik dat niet. Want het is niet dat ze het weekend dan iemand van de technische dienst erop zetten.. Of überhaupt met een ander kastje komen als je te lang moet wachten. Een medewerker zei nog anders moet je bij kpn kijken die bieden soms nog een kastje aan voor een maand… 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @FraGou en @Aaaaanoukie, bedankt voor dit topic. Ik kan me voorstellen dat jullie beide zo snel mogelijk een oplossing willen! Ik heb direct intern navraag gedaan maar ik heb nog geen concrete update. Weet dat mijn collega's ontzettend hard werken om het probleem te fixen, ze zitten niet stil. Mochten jullie geholpen zijn met Unlimited Data op de telefoon (dit kan met een T-Mobile, Tele2 of BEN abonnement), stuur mij dan gerust een privébericht. In de tussentijd kan je dan in ieder geval zorgeloos internetten op je telefoon en deze als hotspot gebruiken voor andere apparaten!

@Cheyenne 

Ik heb nog een voucher tot en met dinsdag, hoop wel dat het dan is opgelost anders wil zeker een nieuwe voucher,  Ik vind het wel heel erg lang duren zo de melding is al van een week geleden dus er zijn minimaal, als het goed is, 36 uur aan besteed en ik snap dan niet dat zoiets niet opgelost kan worden in die tijd, het is ook niet echt rocketscience naar mijn mening, en ik denk ook dat ik niet de eerste ben die dat overkomt dus moet er volgens mij dan ook een oplossing zijn.

Reputatie 6

Hoi @FraGou, dat gaan we natuurlijk regelen als dat nodig is! Hoe snel iets opgelost kan worden, hangt af van de oorzaak van het probleem. Het is - hoe fijn dat ook zou zijn - niet een kwestie van een schakelaar aanzetten om weer een actieve verbinding te krijgen, er zijn talloze oorzaken mogelijk waarvan sommige een langere oplostijd hebben. Stel er zou een beschadiging kunnen zijn aan een kabel of defecte apparatuur zijn in de wijkcentrale, dan heeft de oplossing meer voeten in aarde. In ieder geval ontzettend bedankt voor het geduld, er wordt echt zo hard als mogelijk aan gewerkt!