Beantwoord

geen internet

  • 23 May 2023
  • 54 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

vanaf vanmiddag ineens geen internet meer, alles uit en aangezet, modem gereset, mediaconverter volgens stappenplan schuifjes omgezet, deze lijkt wel in orde te zijn met de lampjes die horen te branden,uiteindelijk niks helpt en reageert niet, ik ben ten einde raad… kan er gekeken worden naar de verbinding? Veel dank alvast!

icon

Beste antwoord door kooszoeteweij1 16 August 2023, 09:34

Bekijk origineel

54 reacties

Amsterdam zuidoost or venserpolder?

Reputatie 2

Veenendaal

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kooszoeteweij1 

Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of er misschien een storing is op jouw adres?

Reputatie 2

Ja gecheckt, er staat niets wat daar naar leidt helaas

Reputatie 5
Badge +4

Hi @kooszoeteweij1 ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft het verzoek gedaan om een monteur hiervoor aan te sturen, ik heb dit proces voor je versneld! Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail en een SMS van Guidion voor het maken van een afspraak met een monteur. Hopelijk kan deze de oorzaak van het probleem snel achterhalen en dit oplossen voor je, zodat je snel weer gebruik kan maken van alle diensten! 💪

I have no internet at home since Sunday. I'm calling every day to know about the process. I have spent today 8€ waiting on the line half an hour and nobody picked up the phone.

Please can you tell me what's going?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @FNL, I am sorry! I can see right away that there is an open investigation to solving your connection. You will hear from my colleagues as soon as there is news to share. Do you have a mobile subscription with us, Tele2 or Ben? If you do and don't have Unlimited, please send me a private message including your mobile number. I will then provide you with Unlimited Data for the time being!

Reputatie 2

Helaas niet gelukt met de monteur om het probleem op te lossen…, ligt niet aan de thuissituatie en de wijkkast… als het goed is wordt deze doorgezet naar t alleen voorlopig nog geen internet… kan er mss iets geregeld dat ik toch iets van internet kan krijgen? De monteur had een suggestie voor een code?


de bevindingen van de monteur;

 

Graag een ticket aanmaken voor BO. Binnenshuis installatie is in orde. Patch hersteld koppelbusje wankabel vervangen en gepoetst. Testapparatuur van tmobile rechtstreeks op de poort aangesloten. Modem komt online maar geen data! Rood lampje op t50 en op de huwawai van de klant knipperend lampje na inloggen staat er geen internet beschikbaar vlan100 niet actief.
(Geen juiste afmeldcode beschikbaar denk ik: actieve zijde doet niks in de pop)

 

met vriendelijke groet,

Reputatie 2

Inmiddels code gekregen om te (mobiel) internetten, nu afwachten of er een oplossing komt 

Reputatie 7
Badge +16

@kooszoeteweij1 De monteur heeft het ticket doorgezet naar onze techneuten en die zullen op hun beurt contact zoeken met de netbeheerder zodat het probleem op locatie kan worden hersteld. Lukt het om met de mobiele hotspot uit de voeten te komen in de tussentijd? 

Reputatie 2

Ja bedankt! Is er inmiddels al meer bekend over de status hiervan? Het werkt nog steeds niet… dank je wel alvast voor de moeite, hopenlijk werkt het weer als de gekregen code voor mobiel verlopen is… 

hoor het graag!

met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kooszoeteweij1, de monteur heeft het ticket niet doorgezet. Geen zorgen, ik heb het ticket nu doorgezet en ik ben naar onze technische dienst gelopen. Ze pakken het zo snel mogelijk op! 

Reputatie 2

Helaas vandaag was gepland dat er een (Kpn) monteur zou komen, maar niet gekomen, helaas dus steeds geen internet, wat is nu de stand van zaken? 

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie dat er al een nieuwe afspraak is ingepland, klopt dit?

Reputatie 2

Zelf vorige week persoonlijk contact gehad met een monteur dat deze gisteren zou komen, maar verder weet ik niet wanneer ze nu gaan komen, moet ik er over bellen?

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 een belletje plegen zal waarschijnlijk meer opheldering geven. Op dit moment is het enige wat ik kan zien in mijn systeem dat er een plandatum voor een afspraak met de klant is doorgegeven. Uitelijke datum staat op 10-06. Ik gok dat KPNNetwerkNL je meer informatie kan geven!

Reputatie 2

Dank voor je reactie;

inmiddels kpn gebeld en deze konden mij vertellen dat ze inderdaad op zaterdag 10-6 komen (ivm herplanning?) ik hoop dat ze nu wel komen…

probleem is wel dat ik thuis(alle 4 een abonnement van t mobile, wel vorige week nog vouchercodes heb gekregen voor internet, maar dat deze weer verlopen, zou hiervoor nog iets geregeld kunnen worden? Dank

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 dat is in ieder geval fijn om te horen! Ook heb ik je nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reputatie 2

Dank alvast! Ben benieuwd naar zaterdag

Reputatie 2

Helaas nog geen internet, ze zijn gisteren geweest van de kpn en hebben de glasvezelingang vervangen en hebben getest, ze zeiden omdat ze in het weekend waren, de poort niet geactiveerd kon worden… ze beloofden weer maandag terug te komen…

zelf ben ik een week weg naar het buitenland vanaf maandag en kan dus niet het internet verder regelen deze week voor mijn vrouw en kinderen en hopenlijk kunnen ze het oplossen….

kan er uiterlijk maandag nog 3 vouchers komen voor mobiele internetverbinding voor onze mobiele abonnementen? Dan kan m’n dochter ook werken aan school enzo, hartelijk dank alvast

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 hopelijk is het vandaag allemaal gefixt!

Ik heb je direct de vouchercodes in een privébericht toegestuurd. 

Reputatie 2

Inmiddels al 3 weken geen internet…

Helaas weer niet gelukt, voor de derde keer weer dezelfde conclusie dat het niet werkt en dat er nog wat anders moet gebeuren, apparatuur voor derde keer weer vervangen vanaf de glasvezel, hoop dat er een keer wat meer duidelijkheid is voor wat er nu wel moet gebeuren… wat is nu op dit moment de status en is er weer een bezoek gepland? 

zelf ben ik nog een aantal dagen weg tm weekend en is mijn vrouw er wel maar zij krijgt geen mailwisseling door, zou je kunnen nakijken wanneer er wat gaat gebeuren? Mss moet ik de e-mail en mobiel nummer doorgeven aan de thuisblijver?

hartelijk dank alvast!

Reputatie 7
Badge +9

@kooszoeteweij1 bedankt voor je update.

Ik zie inderdaad dat er nog geen data doorkomt. Ik zie dat de monteur een ticket heeft aangemaakt voor je. Dit wordt zo snel mogelijk opgepakt en dan wordt er contact met je opgenomen, dit zal gebeuren op het telefoonnummer dat eindigt op 169.

Reputatie 2

Inmiddels is Guidion weer geweest en weer een zinloos bezoek gebracht, weer doorgezet naar kpn met het volgende bericht…

Geen juiste afmeldcode beschikbaar
Via BO telefonisch een ticket aangemaakt voor kpn.
Testopstelling in de centrale gedaan direct op de splitter
Glasvezel is in orde betreft waarschijnlijk een dislam of splitter kruising

is de oplossing nabij of gaat het weer heen en weer??

ik hoor het graag…

mss een tip voor de organisatie(s) , dit kost zeer veel geld, tijd en moeite en frustratie, ik denk dat het goedkoper was geweest om een volledig nieuwe lijn aan te leggen,

onbegrijpelijk dat het zo kan… inmiddels al de 3 weken gepasseerd…

hoor graag de status,
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kooszoeteweij1, bedankt voor je update.

Ik zie dit ook terug in mijn systeem, er is mogelijk sprake van een kruising waardoor KPNNetwerkNL opnieuw langs moet komen. Ik heb er voor gezorgd dat KPNNetwerkNL direct is aangestuurd, hopelijk gaat het nu vlotter dan normaal!

Reageer