Beantwoord

Geen internet Almere 28-6


Vandaag weer geen internet. Adviezen uitgeprobeerd, tevergeefs. Internet blijft dood. 

 

icon

Beste antwoord door Sander 28 June 2020, 16:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 4

En weer verbinding!

Reputatie 7

Hi @koopmaro,

 

Excuus, ik heb de link snel hersteld! 

Oké, alles werkt weer. Thanks 

Klasse dat je het meldt @liscaljet! Het is natuurlijk erg jammer dat het nu tweemaal binnen één maand gebeurt. Desalniettemin zijn we gelukkig keihard bezig met alle betrokken partners om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We komen snel met een oplossing zodat alle gedupeerden op de defecte wijkcentrale ook weer online komen. Thanks voor je geduld!

Dat keihard!! bezig... Wat houdt dat in? Het is nu 19.35u en nog steeds ZONDER TV EN INTERNET, hoe staat het er nu voor? Gaat dit opnieuw dagen duren? 

 

Reputatie 4

@Jason Is er nog nieuws? Of blijft het stil tot maandag?

Dag 2 is begonnen en nog steeds ZONDER INTERNET EN TV!! 

Zucht...om heel erg moedeloos van te worden en dan ook geen nette berichtgeving hoe de stand van zaken is... T-mobilethuis 😰

Reputatie 7

De storing is gisteravond rond 18u verholpen:

 

[25-07-2020] De problemen betreft Glasvezel in Almere zijn verholpen. Nog geen verbinding, herstart dan het modem en/of media converter. Sorry voor het ongemak! 

Reputatie 7

Hoi @liscaljet,

 

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten in Almere niet kan internetten, dank voor het delen! Op dit moment werken we hard aan de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

Reputatie 4

De genoemde link heeft ook een storing :sunglasses:

Storing is om 14:24 begonnen.

Sinds die tijd draai ik op mijn failover lijntje via Ziggo.

Laatste maanden toch redelijk vaak even een uitval van de verbinding.

7 keer alleen al in de maand juni.

24-7 weer geen internet glasvezel Almere. Lees dat er gewerkt wordt aan storing, meld toch even dat ook wij wederom slachtoffer zijn! 

Reputatie 4

Om 18:36 ging mijn router weer over op T-Mobile glasvezel.

 

Hier nog steeds geen internet en OOK GEEN TV!!! 

Reputatie 7

Hoi @liscaljet

 

Dat is goed nieuws! 

 

Voor anderen die wellicht nog problemen ervaren, adviseer ik een reset van de modem en eventueel de media converter via deze stappen.

Reputatie 7
Badge +16

Klasse dat je het meldt @liscaljet! Het is natuurlijk erg jammer dat het nu tweemaal binnen één maand gebeurt. Desalniettemin zijn we gelukkig keihard bezig met alle betrokken partners om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We komen snel met een oplossing zodat alle gedupeerden op de defecte wijkcentrale ook weer online komen. Thanks voor je geduld!

Reputatie 4

Begint inderdaad wel een beetje vervelend te worden.

Staat er nu wel iets op de storingspagina?

Vanmorgen nog niet.

Ik heb gelukkig een tweede lijn maar dan nog.

Zal eens een staatje maken vanuit de log van mijn router hoevaak het wel niet gebeurd is de laatste maanden.

Even een dipje van een paar minuten is nog wel ok maar steeds meerdere uren niet.

 

edit: vanaf 02:46 ligt het plat.