Beantwoord

Geen internet Amsterdam

  • 17 December 2019
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Toen ik vanavond thuis kwam van werk had ik geen internet. 

In de Home Gateway stond de error code 8180 (cable error) en op mijn modem staat het lampje ‘internet’ uit. 

 

Ik heb al geprobeerd mijn modem van de stroom af te halen en te resetten, maar ik vrees dat het probleem ergens anders zit (ook door de cable error, en dat het lampje ‘internet’ uit staat). Kunnen jullie me verder helpen?

icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2019, 15:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @WiekeR,

 

We zien inderdaad dat er geen vast internet is in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogteGeen internet Amsterdam.

Reputatie 7

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

Goedenavond @Sander, bedankt voor je reacties, maar helaas heb ik nog steeds geen internet. Ik heb mijn modem van de stroom gehaald en weer aangesloten en ook geprobeerd of internet aan de kabel wel werkt; geen succes. Het ‘internet’ lampje op mijn modem is nog steeds uit. 

Reputatie 7

Hi @WiekeR, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en sturen een monteur bij je langs!

Reageer