Beantwoord

Geen Internet en geen oplossing

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Begin dit jaar overgestapt op T-mobile en goh wat heb ik hier een spijt van. Tel de dagen dat ik weer kan vertrekken. De eerste weken geen internet, wereldbol blijft maar rood branden, gebeld, gebeld en nog eens gebeld. Stekker eruit, resetten, ja ja dat weten we nu wel. Niks hielp en de afspraak met een monteur duurde maar liefst 4 weken. Betalen mag je overigens wel, terwijl er niks geleverd wordt maar goed. Op een dag kom ik thuis en verhip, het lampje brand groen, hoe dan???. Weer gebeld, niemand weet ergens iets van maar goed monteur afgebeld. 3 weken geen internet gehad, wel betaald. 

Nu verhuis ik, 20 september zou alles worden overgezet echter wordt ik al 2 weken eerder volgespamd met berichten dat ik aan kan sluiten, datum is vervroegd en ga maar door...Ik woon er al dus top zou je denken. Nee helaas, werkt niet. Zogezegd omdat het oude adres nog niet is afgesloten...uuuhhhh maar waarom stuur je me dan sms en emails ??. Goed, ik heb keurig gewacht ennnn jawel weer terug bij af, wereldbol weer rood, aanzetten, uitzetten, resseten  monteur over 4 weken en ondertussen weer gewoon door betalen. Wordt hier doormoe van, zit ik weer weken zonder internet, geen tv. de oplossing….hotspot, nee t-mobile, daar betaal ik toch niet voor, waarom heb ik dan een abbo voor thuis toch. 

Dit is 1x maar nooit weer T-mobile

icon

Beste antwoord door Boris 21 September 2022, 10:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @mausie33, dank voor je bericht en welkom bij onze Community! Ik schrik van je bericht; dit is niet de service die we voor ogen hebben. Ik ben daarom ook meteen gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is. Daarbij wordt duidelijk dat de verbinding tussen het ISRA punt en het modem niet lekker loopt. Omdat er verschillende stappen zijn doorlopen betreft de bekabeling, moet daardoor de thuissituatie worden uitgesloten. Daarvoor is een monteur op locatie nodig. We zijn daarbij afhankelijk van de monteurs van Guidion, die een eigen agenda hebben. Ik had er graag voor gezorgd dat de monteur eerder kan langskomen, maar na contact met Guidion, lijkt dat niet mogelijk. Mijn excuses hiervoor.

Weet dat voor de periode dat jij geen verbinding hebt gehad, je een vergoeding zal ontvangen. Dit is vanaf het eerste moment dat je het bij ons meldt tot de problemen zijn verholpen door de monteur. Het enige wat je hoeft te doen, is mij een bericht sturen in dit topic nadat de verbinding weer werkt. Ik hoor het dan ook graag van je.

Reageer