Beantwoord

Geen internet en geen televisie

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Sinds begin december heb ik geen internet en geen televisie.

Om dat te constateren is guidion langs geweest. Hij zei dat hij het niet kon verhelpen. Er was een week eerder al een nieuwe modem achtergelaten, toen ik nog wel signaal had maar heel zwak..

Nu waren er weer mensen aan het graven geweest in de straat en het hele signaal is weg.

De 1e kpn man die ik heb gezien constateerde dat ik maar 30 meter kabel vanaf mijn isra punt heb. Er was eerst wat verwarring, omdat in een kastje in de buurt volker wessels bezig is en daar kwamen veel storingen vandaan. Echter de mijne dus niet.

Oke, er moest iemand anders komen. Weer kpn, monteur 2. Deze wilde naar het kastje waar wat fout zou zitten maar daar kwam hij niet bij omdat hij geen sleutel had en volker wessels was niet “on the spot”. Ik moest dus een nieuwe afspraak maken. Dit gedaan, monteur 3 van kpn komt langs. Deze constateert precies hetzelfde als monteur 1 van kpn: een breuk op 30 meter.

Volker wessels moet komen. Afspraak gemaakt en ja, hij komt. Gaat naar  hun kastje” ergens in de buurt, komt terug en zegt dat het geregeld is. Hij wacht niet op het signaal want: ”updates kunnen wel 2 uur duren".

Guess what: Niets doet het nog steeds. Dus weer met tmobile gebeld. Gevraagd naar een oplossing. Oke, Guidion moet weer komen. Nieuwe afspraak gemaakt en guidion constateert na het plaatsen van weer een nieuwe modem dat ik geen signaal heb (VERRASSEND!!). Ik moet een afspraak maken met kpn. Die zou er vandaag tussen 12:00 en 14:00 zijn. Ik heb tegelijk volker wessels zelf gebeld en het vehaal uitgelegd. Die monteur zou er vandaag tussen 10:00 en 14:00 zijn.

het is nu 13:44 en geen van beide heeft zich laten  zien.

Hoe lang gaat dit nog duren? Ik moet maandelijks blijven betalebn voor niets. Elke week hang ik weer een half uur mi nimaal aan de lijn voor een voucher waarmee ik internet op mijn mobiel heb. Ik ben inmiddels 8 vrije dagen van mijn werk kwijt (ja, ik moet daar gewoon 45uur per week zijn) en NIETS is opgelost!!

Wie kan mij helpen met het indienen van een claim tegen tmobile? en wie kan mij helpen zoadat ik eindelijk tv kan kijken en fatsoenlijk op het internet kan thuis!??

 

icon

Beste antwoord door Boris 20 January 2021, 14:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @mtvenstra ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community en het delen van de situatie.Ik baal enorm van deze ervaring en wil graag mijn excuses aanbieden. Ook wij zien je het liefst zo snel mogelijk online!

Ik zie dat mijn collega aan de telefoon je inmiddels van de nodige informatie heeft voorzien en ervoor heeft gezorgd dat de juiste stappen worden ondernomen om de verbinding weer helemaal up-and-running te krijgen.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar! 

Reageer