Beantwoord

Geen internet en geen vaste telefoon

  • 12 August 2022
  • 28 reacties
  • 341 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 1

Afgelopen week alweer twee keer de klantenservice gebeld en het probleem wordt niet opgelost. Eerste keer het smoesje dat ze geen mobiel nummer van me hebben en daarom maar niks doen (een email daarover sturen is kennelijk teveel moeite). En vandaag eerst weer met dezelfde smoes komen om vervolgens toe te geven dat er nog helemaal niks is doorgegeven aan KPN. Al met al nu al vanaf 19 juli geen internet/telefoon.

Er wordt niets gedaan, ik word aan het lijntje gehouden met vouchers en ik kan nergens terecht om te krijgen waar ik voor betaal: een werkende glasvezelverbinding. En vanwege het wurgcontract van T-Mobile moet ik nog 3 maanden doortobben voor ik naar een andere provider kan overstappen. Pfff, T-Mobile? Nooit meer!!

Reputatie 1

Hallo @Waqqas,

Dank voor je reactie! Ik wacht het dan maar weer af.
Je zult begrijpen dat ik lichtelijk geïrriteerd ben, omdat het allemaal een hoop extra tijd, geld en moeite kost. Enfin, we gaan het zien.

Vriendelijke groet,
Marcel

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marcel H. 

Wanneer KPN wordt aangestuurd dan ontvang je daar binnen 5 dagen bericht van om een afspraak te maken maar het kan misschien ook zo zijn dat ze alleen even naar de wijkcentrale moeten gaan dus niet bij jouw thuis hoeven te zijn.