Beantwoord

Geen internet en geen vaste telefoon

  • 12 August 2022
  • 28 reacties
  • 345 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7

Heel fijn om te horen @Marcel H., dat doet ons deugd! We kunnen dus spreken van een “eind goed, al goed”-verhaal. Mocht je toch onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het hier vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Reputatie 1

Hi @Boris ,

Vandaag, 26 augustus, bijna een week verder en nog altijd geen werkende glasvezelverbinding; ik zit al sinds 19 juli zonder.

Afgelopen woensdag kreeg ik een summier mailtje van T-Mobile dat e.e.a. is doorgegeven aan een externe leverancier (KPN?) en dat zij het in behandeling hebben. Ja, en? Hoelang gaat dat dan weer duren? Lekker vrijblijvend allemaal. Los het eens op!

Reputatie 1

Afgelopen week alweer twee keer de klantenservice gebeld en het probleem wordt niet opgelost. Eerste keer het smoesje dat ze geen mobiel nummer van me hebben en daarom maar niks doen (een email daarover sturen is kennelijk teveel moeite). En vandaag eerst weer met dezelfde smoes komen om vervolgens toe te geven dat er nog helemaal niks is doorgegeven aan KPN. Al met al nu al vanaf 19 juli geen internet/telefoon.

Er wordt niets gedaan, ik word aan het lijntje gehouden met vouchers en ik kan nergens terecht om te krijgen waar ik voor betaal: een werkende glasvezelverbinding. En vanwege het wurgcontract van T-Mobile moet ik nog 3 maanden doortobben voor ik naar een andere provider kan overstappen. Pfff, T-Mobile? Nooit meer!!