Beantwoord

Geen internet en geen vaste telefoon

  • 12 August 2022
  • 28 reacties
  • 344 Bekeken

Reputatie 1

Hallo allen,

Zo’n 2,5 week geleden was er bij mij een stroomstoring in de wijk. Toen er na een uurtje weer stroom was, had ik geen internet en vaste telefoon meer; de betreffende lampjes op het modem branden niet. Ik heb zowel de mediaconverter als het modem meerdere keren herstart; maar helaas geen resultaat. Ik heb de klantenservice gebeld en die stuurden een nieuw modem. Maar dat was het probleem niet. 
Weer gebeld en er zou een ticket aangemaakt worden. Niks meer gehoord en dus klantenservice weer gebeld. Geen ticket te vinden, dus een nieuw ticket aangemaakt. Weer niks gehoord, weer gebeld en kreeg het advies afspraak te maken met Guidion. Die konden vandaag pas komen.
De monteur van Guidion is geweest en ging gelijk weer weg omdat de mediaconverter van KPN is (overigens bekend bij T-Mobile) en daar kunnen zij niks mee. Er moet dus een monteur van KPN komen. De monteur van Guidion heeft nu een taak BO (?) aangemaakt en ik moet wachten op een monteur van KPN. Vrij vaag allemaal. 
Ik heb nu provisorisch internet (middels unlimited internet voucher, hotspot mobiel), maar ik betaal wel voor glas; ik wil dus dat dit op korte termijn opgelost wordt. Hoe kom ik er achter of KPN aangestuurd is en wanneer zij langskomen? Of is er een andere actie die ik kan ondernemen? Ik vrees dat ik anders kan wachten tot sint-juttemis.
Graag jullie advies!

Vriendelijke groet,
Marcel

icon

Beste antwoord door Marcel H. 31 August 2022, 11:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 1

Hoi @Boris ,

Fijn! Dankjewel voor de snelle actie; ik wacht het even af.

Reputatie 1

Hallo @Boris ,

Goed nieuws! Vandaag is het maandbedrag van oktober afgeschreven minus het nog openstaande restbedrag van de compensatie. Het is nu dus netjes afgehandeld, waarvoor mijn dank!

Vriendelijke groet,
Marcel

Reputatie 7

Heel fijn om te horen @Marcel H., dat doet ons deugd! We kunnen dus spreken van een “eind goed, al goed”-verhaal. Mocht je toch onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het hier vooral weten. We zitten voor je klaar!