Beantwoord

Geen internet en TV


Sinds vrijdag hier geen internet of TV

Inmiddels vele malen contact gehad met klantenservice. 

Ze kunnen niks doen. Ticket uitgezet maar dit kan pas binnen 5 werkdagen opgepakt worden. 

Om moedeloos van te worden. 

Probleem lijkt het glasvezelnetwerk te zijn.

Is er iets wat we zelf kunnen doen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 August 2022, 11:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Wat goeed! Ik hoop dat dat bij mij ook gebeurd! 

Wat goeed! Ik hoop dat dat bij mij ook gebeurd! 

Ik hoop het echt voor je!!

Succes👍

Reputatie 7

Hi @JuliaThuis ,

Superfijn om te horen dat het lek boven water is! Geniet van de verbinding en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. De Community staat voor je klaar! 

 

Reputatie 7

Hi @JuliaThuis, echt heel fijn dat je weer online bent! Ik wil je graag laten weten dat ik zojuist ook de vergoeding voor jou in orde heb gemaakt van de dagen dat je zonder tv en internet zat. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Geniet van deze stralende dag! 😁

Sinds gisteren storing met het internet. Nu net thuis geen tv en geen internet. Alle lampjes branden gewoon groen. Kan nu ook niet opgelost worden doordat tmobile niet bereikbaar is na 17.30 in het weekend. Wel de kosten bereken maar geen service kunnen verlenen!!!!

Reputatie 6

Hoi @Jwalker, volgens onze huisregels is het niet toegestaan om in te breken in iemand anders zijn topic. Ik wil je vriendelijk verzoeken om een eigen topic aan te maken zodat je daar verder op weg geholpen kunt worden. T-Mobile thuis is telefonisch overigens zeven dagen per week bereikbaar, van maandag tot en met zaterdag van 07.00 - 22.00 en op zondag van 09.00 - 18.00.