Beantwoord

Geen internet en tv verbinding

  • 28 March 2023
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Hi allemaal!

Mijn ouders hebben sinds afgelopen zondag geen internet en tv verbinding meer. Ze hebben hiervoor het modem meerdere malen opnieuw opgestart inclusief een harde reset. Nu ligt het hoogstwaarschijnlijk aan een soort kastje wat niet meer goed aangesloten zit aan de muur. Echter is het mijn ouders niet gelukt om deze terug te klikken (zie afbeelding).

Heeft iemand hier weleens hetzelfde probleem gehad? Zo ja, hoe heb je dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 March 2023, 11:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JoeyChim 

Dat zou het probleem niet moeten zijn maar het is wel fijn dat hij stevig is bevestigd. Dit kastje kan je ook voor even van het stroom halen.

En welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op dat apparaat? De internetkabel vanaf hier moet naar de blauwe WAN poort van de router lopen.

Verder kan je ook in het My T-Mobile account onder storingen kijken of er een storing is.

Hallo @JoeyChim 

Dat zou het probleem niet moeten zijn maar het is wel fijn dat hij stevig is bevestigd.

En welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op dat apparaat? De internetkabel vanaf hier moet naar de blauwe WAN poort van de router lopen.

Verder kan je ook in het My T-Mobile account onder storingen kijken of er een storing is.

Hi Waqqas,

Bedankt voor je bericht. Alleen het power-, LAN-, 2.4G- en 5G-lampje branden. Het WAN- en internetlampje staan dus uit. Verder is de blauwe poort inderdaad aangesloten. Er is verder geen storing te vinden op de postcode. 

Reputatie 7
Badge +15

@JoeyChim 

Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto 😅

Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.

@JoeyChim

Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto 😅

Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.

 

Oeps! Verkeerd begrepen. Ik heb het even nagevraagd. Alle lampjes branden groen, maar er brandt geen lampje bij LOS. Geen positief resultaat wanneer het Huawei apparaat uit het stopcontact is getrokken.

@JoeyChim

Ik bedoel de lampjes op dat Huawei apparaat op de foto 😅

Het helpt vaak ook om dat Huawei apparaat voor even van het stroom te halen.

 

Oeps! Verkeerd begrepen. Ik heb het even nagevraagd. Alle lampjes branden groen, maar er brandt geen lampje bij LOS. Geen positief resultaat wanneer het Huawei apparaat uit het stopcontact is getrokken.

 

Het is inmiddels opgelost! Dank voor je reacties!

Reageer