Beantwoord

geen internet en tv via dsl

  • 20 October 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Na gisteren 1 uur in de wacht te hebben gehangen voordat ik überhaupt een medewerker van de klantenservice heb kunnen spreken nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. 

Ik heb thuis inmiddels al 2 dagen geen internet en tv. Wat ik begrijp uit het verhaal van de klanten service komt dit omdat T-mobile een update heeft gedaan in het modem. Dit heeft bij mij thuis niet bepaald gewerkt. 

Eerst mogelijke oplossing was over 1 week een monteur langs sturen en hopen dat het modem ineens weer online komt. 

 

Is hier echt niks anders aan te doen? Met al het thuiswerken is dit tocht vrij vervelend.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 October 2020, 18:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @dustin-

Bedankt dat je hier aan de bel trekt! Ik vind het jammer om te lezen dat je gezondheidsklachten hebt opgelopen, en daarom de afspraak met de monteur hebt afgezegd. Hopelijk maak je het inmiddels goed, en ik wens je veel sterkte toe! Hoewel het geen perfecte tijdelijke oplossing is, ben ik in ieder geval blij dat je aan data niet te kort zal komen. Voel je je inmiddels weer volledig beter voor een nieuwe afspraak met een monteur?

Zou je daarnaast een foto door kunnen sturen van hoe je nu alles hebt aangesloten? Ik kijk namelijk graag met je mee of ik nog iets opvallends zie. Daarnaast raad ik je graag aan om het kabel dat vanaf het modem naar het aansluitpunt loopt aan beide kanten los te maken, en om de kabel daarna er aan beide kanten weer goed in het aansluitpunt en de grijze DSL poort van het modem te steken. Het kan ook zeker geen kwaad om hierna het modem weer 30 seconden van het stroom af te halen. Dit klinkt wellicht als een simpele stap, maar soms is de oplossing eenvoudiger dan gedacht.

Hopelijk ben je snel weer volledig hersteld!

Reageer