Beantwoord

Geen internet - FO LINK/ACT uit

  • 30 June 2022
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Sinds dinsdag geen internet meer via glasvezel, FO LINK/ACT lampje is uit.
Monteur kan niet eerder dan volgende week langskomen.
Thuiswerken wordt deze manier onmogelijk, kan dit sneller opgelost worden of kan ik zelf nog dingen proberen?

En lees hier op het forum dat de Guidion monteur hier waarschijnlijk ook niks mee kan en KPN moet inschakelen, waarom gebeurd dat dan niet direct?

icon

Beste antwoord door eric 30 June 2022, 13:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er moet eerst door een monteur , met reserve apparatuur, worden vastgesteld dat het geen defecte apparatuur, b.v. de media convertor is. Dan pas gaat de netbeheerder rijden. Voor de snelheid kan een moderator nog wel een echte unlimited voucher aanbieden voor een T-Mobile of Tele2 simkaart. Dan kun je met een wifi hotspot op je mobiel toegang kijgen tot internet. Geef even in dit topic aan of je dit wilt?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @r0bertjan, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hoi Jason,

Ik maak gebruik van een T-MObile en heb een Unlimited data & bellen bundel.

Daar zit volgens mij wel een beperking van 10gb per dag op.

Dus als een voucher dat kan verhelpen, graag!

Reputatie 7

Hi @r0bertjan, helemaal super! Zojuist heb ik je in een privébericht voorzien van een 7-daagse Unlimited Data voucher. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je inderdaad niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen! 🎈

De storing is inmiddels opgelost. Een monteur had een stekkertje verwisseld in de centrale... Is hier nog op een manier compensatie voor aan te vragen?

Reputatie 7
Badge +14

Je zou 'maandbedrag/30' x het aantal hele dagen van storing melding tot herstel terug kunnen krijgen. 

Reputatie 7

Hi @r0bertjan,

Thanks voor je bericht! Superfijn om te horen dat de verbinding is hersteld. Ik heb de vergoeding voor de periode dat jij geen verbinding hebt gehad direct in orde gemaakt. Deze vergoeding zal worden verrekend met de volgende rekening die je van ons ontvangt. Wel zo lekker natuurlijk! Heel veel plezier met de verbinding en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We staan hier bij de Community voor je klaar!