Beantwoord

Geen internet glasvezel 033 Leusden 4-12-2021

  • 4 December 2021
  • 22 reacties
  • 605 Bekeken

Reputatie 3

Er is een glasvezel storing in Leusden. Alle gebruikelijke stappen al doorlopen. 

icon

Beste antwoord door Sander 4 December 2021, 12:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @santheman-nl 

Er is volgens.de website geen storing, welke lampjes zijn aan, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Reputatie 3

Storing in wijkcentrale. 

Reputatie 7

Hoi @santheman-nl,

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Leusden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: 

 

Reputatie 3

Duurt het nog lang? Wil graag kwalificatie kijken straks. 

Reputatie 7

Hoi @santheman-nl

 

Ik ben direct voor je nagegaan wat de actuele status is. Dit heb ik zojuist in het topic gedeeld:

 

16:30 De Stroomstoring is nog niet verholpen. Er is nog geen eindtijd bekend. TV Anywhere biedt uitkomst (let op dataverbruik mobiel) om toch TV te kunnen kijken. 

Reputatie 3

Ok. Dank. 4G is matig hier, dus we zien wel. 
hopen dat het morgen wel geregeld is ivm race. 

Is er ondertussen al bekend hoe lang de storing nog gaat duren? Aangezien het al de hele dag aan de hand is?

in Leusden

Ik ben ook wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren, al sinds 07:00 geen internet.. 

Ik vind t inmiddels wel heel lang duren. Als het werkelijk een stroomstoring als oorzaak heeft, dan had ik toch wel verwacht dat dit sneller verholpen zou worden. 

 

 

Hoeze geven jullie niet vaker dan eens per dagdeel een update?  Zo tasten wij als klant behoorlijk in het duister. Zoals aangegeven door jullie gaat het om een stroomstoring(kennelijk een aanhoudende). Dit lijkt mij aan zich stug aangezien dit zelden langer dan een paar uurtjes kan duren.

Reputatie 3

Helemaal mee eens. Ik heb vanmorgen al 3 keer gebeld. Had toch wel de hoop dat het op sinterklaasavond opgelost zou zijn??

Wel erg slecht dat een "stroomstoring" zo lang duurt. Je zou toch denken dat zo iets sneller dan 14 uur opgelost kan zijn. Maar nee blijkbaar niet. Naast dat duurt het ook nog eens erg lang voordat je ergens een normaal antwoord krijgt of überhaupt iets van een tijd te horen krijgt wanneer ze verwachten dit opgelost te hebben. Denk dat ik hierna maar eens ga kijken naar een goede internet provider.

Reputatie 3

Ik ben net even langs de bij mij bekende wijkcentrales gefietst. Geen teken van leven. 

Ik ben net even langs de bij mij bekende wijkcentrales gefietst. Geen teken van leven. 

Serieus? Zijn ze het überhaupt aan het fiksen dan? 

Reputatie 7

Ik heb zojuist een update geplaatst in het topic:

 

[04-12-2021] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Leusden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

12:30 Het probleem is ontstaan na een stroomstoring. We werken aan herstel van de apparatuur. 

16:30 De Stroomstoring is nog niet verholpen. Er is nog geen eindtijd bekend. TV Anywhere biedt uitkomst (let op dataverbruik mobiel) om toch TV te kunnen kijken. 

20:30 De stroomstoring is gelukkig verholpen. De apparatuur in de wijkcentrale is echter nog offline. Er gaat vanavond nog een monteur naartoe. 

Reputatie 3

Ik ben net even langs de bij mij bekende wijkcentrales gefietst. Geen teken van leven. 

Serieus? Zijn ze het überhaupt aan het fiksen dan? 

Volgens mij niet. En volgens mij wordt er nu pas iemand op af gestuurd 

1,5 uur later nog steeds de apparatuur in de wijk centrale offline? Is de monteur al gearriveerd? Of kan dit nog de hele nacht gaan duren.

 

@Sander : inmiddels zijn er bij mij 3 gezinsleden door hun 4g bundel heen. Ik ben sinds een maand bij T-Mobile klant vanwege stabiliteit en een gevestigde naam, maar tot nu toe ben ik niet echt onder indruk.

 

 

Reputatie 3

even resetten, want nu is het opgelost. 

Reputatie 7

Dat is mooi nieuws! Is het bij de anderen ook opgelost? 

 

Eventueel kan deze reset nog helpen om de verbinding weer te herstellen: 

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-534/reset-uitvoeren-op-modem-van-t-mobile-thuis-276078

 

Alle stappen al doorlopen. Nog steeds geen internet! 

Na 5 x reset, eindelijk weer internet. 

Hier opgelost

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het ook bij jou nu opgelost is @Mytmobelthuis, sorry voor de stroomstoring van zaterdag! 

Dit topic gaat nu op slot.