Beantwoord

geen internet hilversum

  • 3 August 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

 

is er storing in Hilversum? Ik heb al twee uur geen internet.

 

thanks!

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 August 2022, 23:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SYellow 

Volgens de website is er geen storing, heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen of daar misschien iets staat?

Heb je verder een DSL of glasvezel verbinding en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Hi Waqqas,

 

Thanks voor het meedenken.

 

De storingen had ik al gecheckt en kon inderdaad niks vinden. Vandaar ook mij vraag ;-). In de middag had ik internet en rond 5-6 uur was er ineens geen signaal meer. Ik heb al twee jaar een glasvezel abonnement en daar ook geen wijzigingen aan gedaan.

 

Bij mij brand het wereldbol op het modem rood. Ik heb de media converter en modem al meerdere keren van het stroom gehad en gereset + andere kanalen op de converter geprobeerd. Ook heb ik de het modem met een andere kabel aan de converter gekoppeld ook dit gaf geen resultaat. 

Ik heb geen zicht op welke lampjes er momenteel op de converter branden i.v.m dat ik op dit moment niet thuis ben.

 

Thanks alvast.

Reputatie 7
Badge +15

@SYellow

Wat bedoel je met kanalen wisselen op de mediaconverter? De schakelaars? Dan heb je een grijze CTS mediaconverter? Als het FO lampje dan uit is dan is er geen signaal.