Beantwoord

Geen internet in Leeuwarden

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Ik heb sinds 12.30u vandaag last van een storing. Om 10.30 ook al, maar toen kreeg ik mijn internet na een telefoontje naar de klantenservice weer aan de praat. Ik heb ook gebeld naar de klantenservice voor de storing van 12.30u, maar deze helaas zonder succes. Er werd toen gezegd dat er toch nog sprake is van een landelijke storing, maar ik zie hier niks over bij 'my t-mobile’, of in de community.

Een aantal maanden geleden had ik na een storing 3-4 weken geen internet. Ik mag toch hopen dat dit niet weer het geval is, want daar zit ik niet op te wachten. Zeker aangezien ik nog niet eens een halfjaar bij T-Mobile zit. Hopelijk valt het allemaal mee, maar door de onduidelijkheid ben ik toch bang voor een herhaling. Hopelijk kan iemand mij hier wat meer vertellen. Alvast dank voor eventuele hulp!

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 December 2020, 15:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Kriebeltje7  Plaats dat even Storing

Succes