Beantwoord

geen internet, LOS lampje knippert rood

  • 16 May 2023
  • 18 reacties
  • 350 Bekeken

Ik zie dit gesprek elders ook voorbij komen.

Sinds vanmiddag is er geen internet meer. Het LOS lampje knippert, en het PON lampje is uit.

Heb alles al opnieuw opgestart zonder effect. 

Kan ik nog meer doen of moet ik wachten tot het (vanzelf?) over gaat?

Riemer

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 17 May 2023, 10:55

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RiemerDJ 

Je kan in je My T-Mobile account onder storingen kijken of er een storing is op jouw adres, verder is het denk ik afwachten en af en toe de mediaconverter even stroomloos halen 

Helaas. Er is momenteel geen storing bekend op mijn adres.

Reputatie 1

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds rond 15u vanmiddag. Rood LOS lampje op de Huawei mediaconverter.

Heb alles al opnieuw opgestart zonder effect. 

Geen storing gemeld in Eindhoven. 

Wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chloesiva 

Er is een storing in Eindhoven, zie dit topic voor meer informatie.

In Groningen dan toch ook? Volgens My Tmobile niet...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RiemerDJ, goed dat je hier melding van maakt, hier moet zeker snel een oplossing voor komen! Gelukkig zie ik dat ‘ie ook snel komt doordat er elk moment een monteur bij je op de stoep kan staan. Ik weet zeker dat dit snel opgelost zal zijn en je snel weer kan genieten! 😃

 

Hi @Chloesiva, ook jou zie ik snel weer online komen! Ik zie dat je inmiddels ook hebt gereageerd in het centrale topic over Eindhoven, namelijk dit topic: [Opgelost] Problemen vaste verbinding Eindhoven. Je ziet mij snel in het andere topic verschijnen!

Goedemorgen,

ik ervaar sinds donderdag hetzelfde probleem. Ik heb meerdere malen de stappen gevolgd om problemen op te lossen met internet, helaas zonder resultaat. De lampjes bij los op de huawei kastje en internet symbool op de zyxel t-54 blijven rood branden. Graag dit z.s.m. Oplossen! Ik heb vrijdag al contact opgenomen met jullie service, het zou opgelost worden. Maar vind het nu te lang duren! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Aanissa, heel goed dat je aan de bel trekt en super dat je alle stappen al hebt doorlopen! Ik zie dat er inmiddels al een monteur onderweg is en dat je later vandaag nog wordt geholpen. Ik heb goede hoop op een mooie afloop en ik ga voor je duimen!

Ook bij ons een rood lampje bij het internet.Gister is beloofd dat er een monteur zou komen. Deze blijkt niet volgens de juiste 'beslisboom' te zijn aangevraagd waardoor de aanvraag is geweigerd. 

Weer contact met de belofte dat er binnen een dag actie komt. 

Krijg net een mail dat dit binnen drie dagen zal zijn, met een weekend ertussen. 

Lastig met thuiswerken en twee pubers die vakantie hebben. 

Niet blij met de service van T mobile

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Riantje, sorry hiervoor! Ik snap dat dit niet ideaal is. Ik wilde met je meekijken voor een mogelijke tussenoplossing in de vorm van extra data op je mobiele abonnement mits deze van ons, Tele2 of Ben is, maar kan op jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Als je wilt kun je jouw klantnummer in jouw Community profiel zetten, dan kan ik met je meekijken. Heb je al extra data van ons gekregen? Dan wil ik je vragen het af te wachten. We lossen het nu echt zo snel mogelijk voor je op!

Dank je, internet is zojuist opgelost.

Ik heb een tele2 mobiel abonnement. 

Mijn twee kinderen, pubers, hebben Hollandse nieuwe. Je begrijpt misschien dst juist zij de afgelopen dagen wat hebben opgewaardeerd…

Stand is nu 60,- .…

Ik zie niet waar ik mijn klantnummer moet toevoegen, maar vermoed dat het weinig zin heeft.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +14

De unlimited data vouchers werken met een t-mobile,  Ben of Tele2 sim. Voor jou kan dat een oplossing zijn. Je kunt via wifi hotspot ook andere apparaten via jouw mobiel laten werken.

Hoi, Sinds afgelopen woensdag hebben wij geen internet verbinding. Het LOS lampje op het Huawei kastje knippert rood. Ik kreeg vrijdag bericht om een afspraak in te plannen met een monteur. Echter kunnen zij pas 19 juli langs komen. Dus moet ik het 2 weken zonder internet doen. Met thuiswerken kan ik niet 2 weken zonder internet blijven. Ik gebruik nu steeds mij hotspot, alleen valt deze continue uit waardoor ik iedere keer bezig bent met mijn laptop te verbinden. Help! Straks komen ze pas19 juli langs en ligt het probleem elders, moet ik nog langer wachten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gillmore, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, echter is er geen eerdere datum mogelijk dat de monteur langs kan komen. Heb je toevallig een mobiel abonnement van T-Mobile, Ben® of Tele2? Dan kan ik je voorzien van een vouchercode, dan kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g netwerk. Wil je me laten weten of ik je een code kan opsturen?

Hi @Tommie ,

Dank voor je reactie. Ik heb al een voucher. Echter werkt hotspot niet goed op mijn laptop en valt het om de 5-10 minuten uit. Kan zo niet werken. Mails belanden in outbox, moet ik dat allemaal in de gaten blijven houden. Tevens kan ik ook geen TV kijken via de hotspot, want op mijn tv krijg ik een melding dat ik niet op het thuis netwerk zit. Dus all by all ellende. En als de monteur pas de 19 langskomt en het probleem zit hem bij de wijkcentrale, moet ik dan weer 2 weken wachten? Dat is toch geen dienst verlening? Ik denk dat jullie opzoek moeten gaan naar meerdere partners die wat meer capaciteit hebben. 
 

Reputatie 7
Badge +9

@Gillmore ik snap dat dit niet de ideale situatie is, echter hebben we op dit moment geen andere mogelijkheid hiervoor. Stel er is iets mis in de wijkcentrale, zal de monteur van Guidion een ticket aanmaken, de onderaannemer dient dit ticket binnen 5 dagen op te pakken!

@Tommie ik begrijp dat jij er inderdaad niet zoveel aan kunt doen. Wat ik niet begrijpt is wat komt de monteur dan doen? Ik heb zelf alles al gecheckt, ik heb de kabel van het Huawei kasje vervangen met een andere om te kijken of het daar aan ligt. Ook heb ik de Huawei box van de buren geprobeerd, helpt ook niet. Dus ik ben bang dat de monteur dit niet kan oplossen. Als de onderaannemer wel binnen 5 dagen dit moet oplossen dan waarom niet nu al een ticket te laten aanmaken? 

Reputatie 7
Badge +9

@Gillmore de monteur van Guidion kan meer uitlezen. Sommige montuers van Guidion mogen ook aanpassingen doen in de wijkcentrale. Ik kan jammer genoeg het ticket zelf niet inschieten en moet eerst wachten op de constatering van de monteur. Wellicht kan de monteur van Guidion het zelf voor je oplossen!

Reageer