Beantwoord

Geen internet na snelheidsverhoging WBA


vandaag heb ik de snelheid van internet verhoogd en het werkte niet meer voor mij ondanks het feit dat ik alles volgens de instructies deed

icon

Beste antwoord door Sander 5 June 2022, 12:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zbigniew 

Heb je een glasvezel of DSL en heb je de mediaconverter en/of modem al een herstart gegeven?

Is de nieuwe snelheid ook actief in je T-Mobile thuis account?

Ik heb een glasvezel, ik heb alles volgens de instructies gedaan

 

 

 

 

in het midden zijn de LED's oranje en in de eerste rij brandt er maar één groen en in de derde rij twee groen

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Aan de andere kant van de mediaconverter bij de 6 switches staan alleen 3 en 4 of 1 en 6 aan?

Op dit moment lijkt er geen glasvezel signaal, het kan zo zijn dat er iets moet worden aangepast in de wijkcentrale.

in de eerste rij, slechts één verlicht in het groen, het tweede kantoor van kaarsen 2 in oranje en de derde rij kaarsen, twee in groen

beneden boven de zon, midden in de vakantie in oranje en midden in de vakantie in groen

beneden boven de zon, midden in de vakantie in oranje en midden in de vakantie in groen

Sorry dat ik mix, ik denk dat ik het opnieuw heb geprobeerd, de bovenkant gloeit groen
maat in oranje
en onder, boven FO NOT SAINT EN DE LAATSTE SAINT GREEN

Reputatie 7
Badge +4

Op de onderkant naast de stroomkabel zitten schakelaars. Plaats hier van een foto

Op de onderkant naast de stroomkabel zitten schakelaars. Plaats hier van een foto

die naast de glasvezelkabel onderaan is gedimd

Op de onderkant naast de stroomkabel zitten schakelaars. Plaats hier van een foto

gemarkeerd is niet verlicht

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Bij de stroomkabel heb je dit :

Hoe staan die schakelaars nu bij jou? Als 3 en 4 aan staan dan kun je de stroom eens verwijderen, 3 en 4 uitzetten, 1 en 6 aanzetten en dan ook de stroom weer erop zetten.

Mocht dat niet helpen dan kan je ze weer terug zetten. mogelijk moet er een aanpassing worden gedaan in de wijkcentrale door een monteur.

@Zbigniew

Bij de stroomkabel hen je dit :

Hoe staan die schakelaars nu bij jou? Als 3 en 4 aan staan dan kun je de stroom eens verwijderen, 3 en 4 uitzetten, 1 en 6 aanzetten en dan ook de stroom weer erop zetten.

Mocht dat niet helpen dan kan je ze weer terug zetten. mogelijk moet er een aanpassing worden gedaan in de wijkcentrale door een monteur.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Doe eens schakelaar 4 ook aan en dan mediaconverter starten en anders 3 en 4 uit en 1 en 6 aan.

@Zbigniew

Doe eens schakelaar 4 ook aan en dan mediaconverter starten.

Ik heb 4 ingeschakeld en nog steeds niets

@Zbigniew

Doe eens schakelaar 4 ook aan en dan mediaconverter starten en anders 3 en 4 uit en 1 en 6 aan.

als ik 3 en 4 heb ingeschakeld, werkt het niet en als ik het aanzet, werken 1 en 6 ook niet

Geachte heer, ik denk dat er niets aan gedaan kan worden, dus ik heb mijn snelheid verbeterd dat ik nu niets heb

Geachte heer, ik denk dat er niets aan gedaan kan worden, dus ik heb mijn snelheid verbeterd dat ik nu niets heb

Ik weet het niet zeker (zit nog bij kpn)

Het lijkt er op dat je van AON naar GPON gegaan bent. (Snelheid verhoging)

Als dat zo is moet er een GPON kastje geïnstalleerd worden en moet er een monteur komen 

@Zbigniew kun je iets vinden in je t-mobile thuis ? 

 

Geachte heer, ik denk dat er niets aan gedaan kan worden, dus ik heb mijn snelheid verbeterd dat ik nu niets heb

Ik weet het niet zeker (zit nog bij kpn)

Het lijkt er op dat je van AON naar GPON gegaan bent. (Snelheid verhoging)

Als dat zo is moet er een GPON kastje geïnstalleerd worden en moet er een monteur komen 

@Zbigniew kun je iets vinden in je t-mobile thuis ? 

 

Geachte heer, ik had vandaag 100 glasvezel in t mobiel huis ik heb vandaag verhoogd naar 1 gb ook in t mobiel en internet stopte plotseling met werken

@Zbigniew 

Dat kastje wat jij hebt zit je op AON 

Die upgrade wat je gedaan hebt zal je waarschijnlijk naar GPON gaan 

En moet er wat verandert worden thuis en in de wijk kast 

Raar dat hier niet over gecommuniceerd is 

Zie ook even dit topic 

 

@Zbigniew

Dat kastje wat jij hebt zit je op AON 

Die upgrade wat je gedaan hebt zal je waarschijnlijk naar GPON gaan 

En moet er wat verandert worden thuis en in de wijk kast 

Raar dat hier niet over gecommuniceerd is 

Zie ook even dit topic 

 

niemand heeft me geïnformeerd ik ben nu overgeschakeld naar een hogere snelheid ik kijk ik heb al stoffen op 1 gb alleen die heb ik nu eigenlijk niet tot dinsdag ik zal wachten tot iemand het kan regelen en zeggen wat en hoe

Reputatie 7
Badge +4

Als die migratie nodig is zal het worden aangekondigd. Bestaande odf lijnen worden niet overgezet van aon naar Pon als dit netwerk beschikbaar is. Is dat niet beschikbaar blijft het KPN wba

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Hoeveel betaal je nu voor 1 Gbps volgens je T-Mobile thuis account? 60 euro exclusief klantvoordeel?

@Hidden.nld het is toch ook mogelijk dat TS nog een EoF aansluiting heeft?