Beantwoord

Geen internet na snelheidsverhoging WBA


vandaag heb ik de snelheid van internet verhoogd en het werkte niet meer voor mij ondanks het feit dat ik alles volgens de instructies deed

icon

Beste antwoord door Sander 5 June 2022, 12:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

@Zbigniew

Hoeveel betaal je nu voor 1 Gbps volgens je T-Mobile thuis account? 60 euro exclusief klantvoordeel?

@Hidden.nld het is toch ook mogelijk dat TS nog een EoF aansluiting heeft?

Ik moet 55 euro betalen, maar ik vraag me af of ik ze niet moet opgeven omdat ik sinds gisteren en tot dinsdag zonder internet was, niemand zal helpen, en ik heb gisteren geprobeerd de site te bellen, het was niet mogelijk, maar verander naar hogere snelheid, in 5 minuten ben ik zo veel verbeterd dat ik zonder internet zit

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Vanwege het weekend en Pinksteren zijn de moderators wat minder actief maar daarna zijn ze er weer, ik weet niet of de wijziging nog ongedaan kan worden gemaakt.

Reputatie 7

Hi @Zbigniew,

 

Ik heb direct een monteur voor je aangestuurd. Ik verwacht dat er door het Pinksterweekend pas dinsdag een bericht naar jou zal uitgaan om de afspraak in te plannen - excuus daarvoor. 

 

Ik zag dat je ook via social media en e-mail contact hebt opgenomen. Ik zal deze berichten sluiten, je zult hier dus geen antwoord meer op ontvangen, aangezien ik op basis van dit topic de monteur heb aangestuurd. 

 

Ik ga er vanuit dat de monteur de situatie snel weer kan herstellen.

 

Fijn weekend voor nu!

 

PS. Bedankt Waqqas en Hidden.nld voor jullie hulp!

Hi @Zbigniew,

 

Ik heb direct een monteur voor je aangestuurd. Ik verwacht dat er door het Pinksterweekend pas dinsdag een bericht naar jou zal uitgaan om de afspraak in te plannen - excuus daarvoor. 

 

Ik zag dat je ook via social media en e-mail contact hebt opgenomen. Ik zal deze berichten sluiten, je zult hier dus geen antwoord meer op ontvangen, aangezien ik op basis van dit topic de monteur heb aangestuurd. 

 

Ik ga er vanuit dat de monteur de situatie snel weer kan herstellen.

 

Fijn weekend voor nu!

 

PS. Bedankt Waqqas en Hidden.nld voor jullie hulp!

Ik heb een overeenkomst met een monteur voor dinsdag

Reputatie 7
Badge +1

Ondanks dat mocht ik graag het internet willen verhogen van het huidige 100mb/s (oude prijs) naar 400 of 1000mb/s betaal dan ongeveer 15€/mnd meer dan bij ODF van T-Mobile.

Het is dat ik er geen behoefte aan heb en ook niet nodig heb, maar dan zou het me die 15€/mnd meer extra absoluut waard zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

EoF > GoF en WBA > ODF zijn migraties en worden niet direct uitgevoerd. ODF AON>PON is niet nodig dus zullen ze niet doen.