Beantwoord

geen internet na vervangen slimme meter

  • 17 December 2019
  • 10 reacties
  • 419 Bekeken

Wij hebben geen internet thuis. Pakt hem niet wat kan ik hier mee doen??

groetjes Wilke 

icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2019, 15:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

Reputatie 7

Hoi @Wilke raijmakers berkers

 

Op dit moment is er een probleem met internet in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogteGeen internet Amsterdam. Woon je niet in Amsterdam, kun je dan deze stappen volgen: stappenplan geen internet.

 

Houd je ons op de hoogte?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wilke raijmakers berkers 

Bij plaatsing van een nieuwe meter kan veel in de war schoppen.

Heb je veel apparatuur aangesloten op je modem of eigen netwerk?

Ik las op de Ziggo forum dat alles even los koppelen kan helpen..

Reputatie 6

Misschien dat @Hidden.nld je verder kan helpen. Ik heb geen ervaring met de Draytek. 

Ja dat lampje brand idd en ook dat achterste zwarte knopje heb ik ingedrukt gehad 

Reputatie 6

Ow, je hebt de Draytek. Ik heb even vlug een foto erbij gezocht. klopt het dat fiber lampje brand en WAN niet?

 

Je hebt om te resetten, het knopje achter op het modem ingedrukt?

Dit is wat ik te zien krijg 

Reputatie 6

@Wilke raijmakers berkers  Branden alle lampjes op de converter? Dat is het kastje wat voor het modem is aangesloten.

 

Je zou kunnen proberen om modem en converter stroomloos. Dan eerst de converter aan het stroom en als er een paar lampjes braden, dan het modem.

Internet deed het vanmorgen. Om elf uur zijn ze de slimme meter komen vervangen en is stroom eraf geweest. Nu stroom weer aan staat blijft internet weg. Al paar keer gereset.wij hebben glasvezel 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wilke raijmakers berkers 

Zou je wat meer informatie kunnen geven?

Gaat het om DSL of glasvezel?

Is de verbinding al actief, deed hij het eerder indien al actief?

Welke ĺampjes branden niet?

Wat heb je zelf al geprobeerd?