Beantwoord

Geen internet of TV omdat kabel is doorgeknipt

  • 15 September 2022
  • 12 reacties
  • 304 Bekeken

Reputatie 2

Dinsdag is er iemand met de glasvezel kabels bezig geweest bij onze flat, maar door foutieve gegevens die niet overeenkomen met de realiteit kon die persoon zijn werkzaamheden niet verrichten.

 

Hij had de kabels al doorgeknipt, toen hij achter de incorrecte gegeven kwam, hij zei dat er spoed achter zit, maar ik wil dus weten hoe spoedig dit word opgelost.

 

Ik kan nu bijna niks doen, meeste spellen hebben internet nodig, en veel andere dingen ook.

Kan ook geen tv kijken, want dat loopt via de zelfde kabel.

Ik hoop toch echt dat vandaag of morgen de kabel gerepareed word, want ik heb geen zin om het hele weekend zonder verbinding te zitten.

En anders hoop ik wel op 1 of andere compensatie, want het is toch te gek voor woorden dat iemand komt voor 4 connecties, en dat er dan via zijn laptop 10 worden gedetecteerd.

Ik vraag me ook af, was dit niet te zien zonder de kabels te knippen, lijkt me toch wel wat logischer.

 

Anyway, ik hoop op een snelle reactie, en reparatie.

Met vriendelijke groet,

Nicky Otto

icon

Beste antwoord door Boris 15 September 2022, 11:59

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @TheSlayerNL Welkom in de Community.

Welk bedrijf heeft dit gedaan in opdracht van wie? Niet prettig als je zonder internet zit door een fout van iemand anders. Heb je al gebeld met TM of Guidion om dit op te lossen?

Maak je ook gebruik van T-mobiel? TM kan je misschien helpen met een code voor onbeperkt internet op je telefoon zolang dit niet is opgelost.

zet vast je klantnummer in je profiel in het privé gedeelte dan kan een moderator het sneller oppakken.

Hopelijk ben je snel weer 100% online

 

Reputatie 2

Goedemorgen @CrisTien ik heb al unlimited mobiel internet, maar niet alles kan ik via de telefoon doen.

En echt 100% unlimited is het ook niet, gezien je na 10gb gebruik constant 1 gb moet bij vragen, waar ik eigenlijk ook niet echt op zit te wachten.

 

Wat betreft welk bedrijf, dat kon ik dus niet zien, was met een ongemarkeerd busje, en ik had er niet aan gedacht het te vragen.

 

Wist niet dat ik zelf naar Guidion kon bellen, maar ik neem aan dat er toch wel iets bekend is, gezien er melding is gedaan voor spoed reparatie.

Reputatie 7
Badge +14

De CODE is echt unlimited @TheSlayerNL  zonder aanvullen volgens mij. En je kan tegenwoordig al 2 gig bij  bijbestellen😂 maar dat terzijde.

Ik zal jouw topic even extra onder de aandacht brengen van de moderators hopelijk vinden ze een gaatje om je verder te helpen

Reputatie 2

@CrisTien oh, dat wist ik niet, in elk geval bedankt alvast, hoop dat dit vlug word opgelost en mogelijk voorkomen kan worden voor anderen.

Reputatie 7

Hoi @TheSlayerNL, thanks voor je bericht! Een benarde situatie, een kapotte glasvezelkabel, maar geen zorgen - we gaan je helpen! Om dit te kunnen oplossen zal er de netwerkbeheerder moeten worden aangestuurd. Dit zal worden gedaan door de technische dienst. Om de aansturing te kunnen doen, heb ik wel het MAC-adres en serienummer nodig die op het modem staan vermeld. Wil je mij deze toesturen in een privébericht? Je kan dit doen door op naam te drukken. Ik kan je dan ook direct een vouchercode sturen, zodat je in ieder geval voor 7 dagen Unlimited data hebt. Ik hoor graag van je! 

Reputatie 2

@Boris Ik zit momenteel op mijn werk, had aan mijn moeder gevraagd of ze een foto kan maken zodat ik het kan doorgeven, ze zei dat ze nu daar aan het graven zijn.

Mogelijk zijn degenen die er dus eerder mee bezig waren, er nu ook weer mee bezig en wordt het gefixed, ik wacht het af en kijk wel als ik thuis kom na het werk.

Mocht het dan nog niet werken, dan stuur ik alsnog een privé bericht met de gegevens, ik hoop zelf dat het dus nu door hun word opgelost.

Tenzij jullie toch liever nu de gegevens willen hebben.

Reputatie 2

@Boris Kleine update, er is dus idd iemand mee bezig, hij zei dat het als het goed is nog wel klaar komt vandaag.

Hopelijk werkt het dan ook gelijk weer, ik hou het in de gaten, mocht het niet gaan werken na herstart van decodeer en modem etc, dan neem ik contact op.

Reputatie 2

Ze hadden het gister niet af, en vandaag is er blijkbaar ook niemand geweest.

Ik heb privé bericht gestuurd, hoop wel dat dit snel gefixed is, ik heb echt mijn ontspanning nodig en die kan ik nu niet hebben.

Reputatie 2

Er staat nu weer een busje, er is nog hoop op internet in het weekend. #fingercrossed.

Reputatie 2

En ik heb weer verbinding nu, gelukkig, in elk geval iedereen nog bedankt!

Reputatie 7

Hi @TheSlayerNL, yay - wat ontzettend fijn om te lezen! 😁 Dankjewel voor het aangeven. Ik heb zojuist een vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooi weekend van!

Reputatie 2

Harteliji bedankt @Lisa , ik wens je ook een goed weekend toe.

Reageer