Beantwoord

Geen internet op de modem

  • 1 December 2022
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Hallo ik heb geen internet op de modem(rode wereld bol) monteur is geweest  alles was goed tot aan de converter alles ok en gaf aan dat de tech dienst er mee verder gaat.

Waarom duurt het zo lang om op afstand die modem weer goed te krijgen?

Wij hebben onbeperkt internet op de mobiel maar dat blijft lastig.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 1 December 2022, 15:55

Bekijk origineel

5 reacties

@Cheyenne Hallo we hebben weer internet probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +5

Dat is fijn om te lezen @M.Scholten! Ik heb meteen een passende vergoeding aangemaakt voor deze periode, je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Voor nu wens ik je een hele mooie dag toe!

Hallo, mijn  Unlimited internet op de mobiel is op ik heb 7 dagen gratis omdat mijn internet thuis niet werkt op dit moment, vanavond iemand gesproken dat ik opnieuw 7 dagen zou krijgen maar heb niets ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M.Scholten, ik verstuur meteen een code per privébericht. De vouchercode kun je vervolgens activeren met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart door de code per sms te sturen naar 2244. Binnen tien minuten ontvang je de bevestiging van activatie en kun je zorgeloos internetten op de mobiele telefoon en hem als hotspot gebruiken.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @M.Scholten, dank voor dit topic! Sorry voor het ongemak, ik snap dat je buiten de Unlimited Data graag online bent en van het abonnement wilt genieten. Ik zie inderdaad dat de technische dienst is geïnformeerd en er een onderzoek is gestart. Er is geen signaal tussen het aansluitpunt in je woning en de wijkcentrale. We zullen dit samen met de netwerkbeheerder bekijken.

Dit onderzoek kan tot zeven werkdagen duren, ik wil je vriendelijk vragen dit af te wachten. Het kan natuurlijk zijn dat de oorzaak en oplossing eerder gevonden is, we zullen je in dat geval gelijk informeren. Als je mij laat weten wanneer je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor deze periode zodat je niets teveel zult betalen!

Reageer