Beantwoord

geen internet Oude Noorden Rotterdam

  • 12 December 2021
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Alles herstart, stroom eraf gehaald, ook van de mediabox. Wel televisie maar geen internet.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 December 2021, 16:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Leonardo011, van harte welkom op de Community!

Ik heb direct een lijnmeting gedaan om te checken of ik kan zien waar het probleem vandaan komt: het modem staat al 354 dagen onafgebroken aan. Ik denk daarom dat er iets niet helemaal lekker ging met herstarten. Zou je het modem gedurende 20 seconden stroomloos willen houden, alsjeblieft?

Overigens is de WAN-verbinding (het signaal) niet offline geweest gedurende de afgelopen 24 dagen, dus dan is het waarschijnlijk een probleempje met de draadloze verbinding, kan dat kloppen? Probeer het modem op de juiste manier te herstarten, dan weet ik 100 procent zeker dat alles weer werkt zo.

Mocht het onverhoopt toch niet lukken, laat het alsjeblieft weten. Dan pakken wij het verder op en gaan we net zolang door totdat alles weer online is! 😉

Bedankt voor je melding. De telefonische helpdesk heeft gisteren tijdens mijn telefoontje iets op afstand voor mij in orde gemaakt.

Natuurlijk had ik mijn modem en mediaconverter al enige keren van de stroom gehaald.

Reputatie 7

Hi @Leonardo011, merci voor deze snelle terugkoppeling! Super om te lezen dat alles inmiddels weer in orde is en top dat jij gelijk zelf actie hebt ondernomen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Je mag altijd bij me aankloppen!Â