Geen internet pon lampje uit los lampje knippert

  • 22 May 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Goedemiddag, 

Gisterenavond hadden wij geen internet. Pon lampje uit los knipperde rood. Te laat om de klantenservice nog te contacteren.

Vanochtend weer goed internet, maar helaas viel deze vanmiddag rond 3 uur weer uit. Wederom met dezelfde lichtsignalen op de converteren.

Kan er iemand ingeschakeld worden om dit op te lossen. Er wordt thuis gewerkt en gestudeerd. Heel vervelend tijdens de eindexamens. 

Met vriendelijke groet, 

 

Astrid 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @AvG1965, het liefst zie ik je heel snel weer genieten van een super stabiele verbinding! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en er is een onderzoek geopend naar je verbinding. Wij gaan de internetlijn nauw monitoren en ik verwacht dat het niet lang zal duren voordat wij de speld in de hooiberg vinden. 

Wij komen hier nog bij je op terug, voor nu wens ik je kind heel veel succes toe met de eindexamens! 

 

Hi @Mmolenaar, ik heb meteen een lijnmeting opgestart en ik was erg blij om te zien dat je verbinding weer geheel en stabiel online is! Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, geef gerust een sein. Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hier ook in Delfgauw, rood lampje. Modem gereset, stappenplan doorlopen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AvG1965  @Mmolenaar 

Staat er iets in je T-Mobile account over een storing op je adres? Verder kan je kijken of het even stroomloos halen van de mediaconverter helpt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @AvG1965, het liefst zie ik je heel snel weer genieten van een super stabiele verbinding! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en er is een onderzoek geopend naar je verbinding. Wij gaan de internetlijn nauw monitoren en ik verwacht dat het niet lang zal duren voordat wij de speld in de hooiberg vinden. 

Wij komen hier nog bij je op terug, voor nu wens ik je kind heel veel succes toe met de eindexamens! 

 

Hi @Mmolenaar, ik heb meteen een lijnmeting opgestart en ik was erg blij om te zien dat je verbinding weer geheel en stabiel online is! Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, geef gerust een sein. Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe!

Reageer