Beantwoord

Geen internet: probleem in wijkcentrale

  • 3 February 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

geen internet, al 4 x iemand gesproken en Gideon geweest, ligt aan de wijkcentrale. vanmiddag iemand gesproken en heeft ticket aangemaakt maar na 4 uur nog geen werkong hier. ik wil zsm weer internet aub wie kan er een beetjecgas op geven?

icon

Beste antwoord door eric 3 February 2023, 17:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat ticket komt uit bij de technische dienst die de netbeheerder zal aansturen. Daar kunnen een paar werkdagen overheen gaan. Als jee een t-mobile of Tele2 simkaart hebt kunnen moderators je een 4G unlimited voucher geven om in die tussentijd internet via je moete kunnen gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Invictasportatl1, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reageer