Beantwoord

Geen internet Segwaert Zoetermeer

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 3

Sinds einde deze middag geen internet thuis. Pon lampje knippert, modem staat op rood. Reset gedaan maar helpt helaas niets. 

De klantenservice gebeld, op zijn vroegst morgen word het opgepakt. Dat is dan te hopen natuurlijk.

Meer mensen in Zoetermeer/Segwaert welke problemen hebben momenteel?

icon

Beste antwoord door Lisa 20 May 2022, 15:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mexflex 

Een knipperende PON is meestal het gevolg van een storende lijn dat dan impact heeft op meerdere verbindingen dus dat zullen er wel meer zijn.

Het kan ook zo zijn dat het enkel om jouw verbinding gaat.

Reputatie 7

Hi @mexflex, super goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen. Gelukkig zie ik dat je al bent voorzien van twee Unlimited Data vouchers om deze tijd zo prettig mogelijk te overbruggen. Momenteel zie ik nog geen status update terug die ik met je kan delen. Mijn collega's doen er echt alles aan om dit zo snel mogelijk op te pakken, maar ik durf niet te zeggen of dit vandaag al wordt opgelost. Graag check ik vanmiddag nog eens de status voor je, zodat ik je dan hopelijk kan verblijden en meer duidelijkheid kan geven. Excuses voor het ongemak! Zodra jouw verbinding weer up and running is, dan maak ik met liefde een vergoeding voor je in orde. 

Reputatie 7

Hi @mexflex, zoals beloofd heb ik net ook nog een kijkje genomen achter de schermen en ik heb goed nieuws! Guidion is aangestuurd om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. Je hebt inmiddels al een sms/e-mail gehad met daarin onze afspraaktool, klopt dat? Geef jij ons een seintje zodra ze zijn langsgeweest? Dan maak ik de compensatie daarna voor je rond! 😊

Reputatie 3
Mediaconverter


Heeft het nog zin als jullie het MAC adres checken van de mediaconverter? Deze is 2 maanden geleden vervangen door jullie.
Niet dat er ergens in het systeem bij jullie dit MAC adres verwijderd of disabled is waardoor ik geen internet meer heb?

Reputatie 3

@Lisa  Heb inderdaad een afspraak gemaakt met Guidion. Aanstaande maandag komen ze langs. Helaas dus geen fix voor het weekend dat is wel balen. Ik hoop dat ze het maandag op kunnen lossen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mexflex, bedankt voor het meedenken! 🙂 Geen zorgen, wij houden een hele nauwe registratie bij en ook bij jou is deze helemaal in orde. Alhoewel ik altijd hoop dat de monteur eerder kan, ben ik blij om te horen dat je binnenkort een afspraak hebt staan. Hopelijk helpen de data vouchers je en desondanks wens ik je graag nog een mooi weekend toe!

 

 

Reputatie 3

Goedemorgen,

Guidion is net geweest. Ze hebben de ONT opnieuw geregistreerd en toen werkte het weer. Klusje was in 1 minuut klaar.  Volgens de monteur had dit ook op afstand gedaan kunnen worden.
In ben in ieder geval blij om weer online te zijn
@Lisa kom maar door met je compensatie :)

Reputatie 7

Hoi @mexflex ,

Fijn om te horen dat het probleem zo gemakkelijk is verholpen! Voor de periode dat je geen verbinding hebt kunnen maken, heb ik direct een vergoeding aangemaakt. Deze zal met de volgende factuur worden verrekend. Heel veel plezier met de verbinding en mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar!