

Sinds 1 december overgestapt naar T-Mobile.
Tijdens installatie geen internet (LOS knipperde rood). Volgende dag monteur nogmaals langskomen. Oorzaak: verkeerde kruising. Kon direct worden opgelost, 15 minuten werk.
Ik heb nog geen week internet en 7 december is internet uitgevallen. LOS lampje knippert weer. Alle stappen van T- Mobile gevolgd. Conclusie T-Mobile: oorzaak ligt niet bij mij maar elders, technische dienst moet worden ingeschakeld. Wordt zo snel mogelijk gedaan. Verwachting dat dit 5 werkdagen kan duren. Vandaag 9 december ontvang ik sms om afspraak te maken met monteur, eerste mogelijkheid 20 december (?!).
Sinds vanochtend in de wacht met Guidon, meerdere keren na 30 minuten aan de lijn wachten verbinding verbroken.
Wat kan ik doen?
Het is voor mij onacceptabel om tot 20 december te moeten wachten, zonder internet, voordat er kan worden gekeken.
Bij installatie werd er de volgende dag meteen iemand gestuurd. Nadat ik 1 week klant ben moet ik bij 2 weken wachten voordat iemand gaat kijken wat er aan de hand is.
Beste antwoord door annehols
Bekijk origineel