Beantwoord

Geen internet, status navraag monteur

  • 16 February 2021
  • 10 reacties
  • 106 Bekeken

Voor de tweede keer in een paar maanden tijd thuis geen internet. Gideon zegt eerst zondag (!) pas langs te kunnen komen. Na een hoop gezeur is dat nu donderdag 18. Maar de vorige keer konden ze het ook niet oplossen en moest er daarna weer een afspraak gemaakt worden met KPN. Hier valt toch niet mee te werken? Kunnen jullie aub direct een monteur van KPN sturen?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 19 February 2021, 11:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Grolo , ik heb direct gecheckt hoe het zit. Ik zie dat de monteur inmiddels is langsgeweest. Er blijkt een defect in de binnenhuisbekabeling te zitten. Momenteel staat er een ticket open naar KPN om verdere stappen te ondernemen. Vaak merken we dat de afspraken met KPN plaats vinden op korte termijn. Nog eventjes geduld, gaat helemaal goedkomen!

Reputatie 3

Vandaag mijn moeder haar DSL aansluiting bekeken(nieuwe aansluiting) maar alle kpn draden hangen los. De vorige huurder heeft blijkbaar zo het hele kastje uit de muur gerukt.. Ik vandaag wel een afspraak via de helpdesk geregeld. Maar kan niet goed zien wat de status is ik zou een mailtje van Guidion krijgen waarin een link zou zitten voor een afspraak om de kpn DSL aansluiting te herstellen. Kan iemand zien wat de status hiervan is..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dRichardK 

Zou je eens een foto van de situatie nu kunnen delen, wellicht kan er tijdelijk zelf alvast wat gedaan worden.

Reputatie 3

Hierbij een paar foto's van de situatie ik heb al wat geprobeerd, maar zonder succes. Ik heb alle dubbele draden geprobeerd.

Hello Odido team , 

Internet was working fine at my house . Last week fiber optic connection was done and since then internet has stopped working . Can you please look into it . 

Regards , 

 

Jatinder 

Reputatie 6
Badge +2

@jatinder.kumar1987 Thank you for reaching out to us! 

I immediately took a look at your subscription and luckily I see that the technician already informed our Back Office about this. They’re in talks with the network administrator to get you back online! 

Reputatie 3

Kan iemand naar referentienummer  69775249 kijken en mij vertellen wat de status is?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nog geen update hierover @dRichardK. Het ticket is doorgezet en we wachten tot het opgepakt wordt! 

Reputatie 3

Ik heb nog geen update hierover @dRichardK. Het ticket is doorgezet en we wachten tot het opgepakt wordt! 

Ik inmiddels wel we krijgen een link van KPN dan kunnen we een monteur afspraak plannen.

Reputatie 7
Badge +9

Dat is goed nieuws @dRichardK! Keep me posted. 

Reageer