geen internet glasvezel

  • 5 February 2023
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Sinds woensdag geen internet meer 😔

lampje blijft op rood is al eerder van spanning af geweest heeft geen zin.

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Het rode LOS lampje betekent dat er geen signaal (licht) meer binnenkomt. De verbinding tussen FTU en ONT lijkt volgens de foto in orde. Grote kans dat het probleem in de wijkcentrale zit. Er zal een monteur aangestuurd moeten worden om dit te onderzoeken. Wacht even op een reactie van een moderator, zij kunnen e.e.a. in gang zetten.

Mvg. Marcel

Bedankt voor je duidelijke antwoord 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tilburg geen internet, handig dat je een foto van de set-up kon delen! Ik heb alle informatie gebundeld en doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan samen met de netwerkbeheerder uitpluizen waar het probleem precies zit. Ik vond het goed om te zien dat je zelf in de tussentijd nog online kan zijn via je mobiele data. Mocht iemand in je huishouden nog extra data kunnen gebruiken, geef gerust een seintje. Ondertussen werken wij hard door aan een permanente oplossing! 

He @Cal 

 

heb momenteel nog geen internet en een extra mobiele code voor data zou fijn zijn.

 

bvd 

Dennis

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tilburg geen internet, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd, daar vind je de vouchercode! 

Is er verder nog een update?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tilburg geen internet 

De gele patchkabel zit redelijk strak opgerold, kan je deze eens wat losser maken? Dit kan wel eens helpen.

Zo kan het glasvezel signaal beter worden doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tilburg geen internet, op dit moment staat het ticket nog open en heb ik geen concrete update. We wachten af!

Reageer