Beantwoord

Geen internet, taak aangemaakt


Sinds donderdag rond 13u geen internet meer. Gelijk gemeld, volgende dag bleek ticket gesloten te zijn en dus nieuw ticket aangemaakt door klantenservice. Zou gelijk worden opgepakt, maar blijkbaar begint de teller weer bij 0 (dus wordt opgelost binnen 2 dagen). 

Nu einde 2e dag (eigenlijk 3e dag) maar ik heb nog steeds geen internet. Hier ben ik niet voor overgestapt, van KPN naar T-mobile. Telkens zegt de klantenservice weer iets anders, maar de term ‘spoed’. of andere ‘notities’ die zogenaamd worden toegevoegd aan het ticket richting de back-office (technische dienst) worden naar mijn idee compleet genegeerd. In tijden van thuiswerken is dit gewoon een no-go, maar T-mobile flikt het ‘m toch. 

icon

Beste antwoord door Sander 18 July 2021, 17:23

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Huijs94 Mooi dat de verbinding hersteld is en jij weer online bent, bedankt voor het delen van de oplossing ook! 😄

Houd ons de komende dagen alsjeblieft op de hoogte van de status van je verbinding. Mocht er onverhoopt toch weer iets misgaan, we gaan er natuurlijk niet van uit, dan kunnen we je helpen. 

Voor nu: een mooi weekend toegewenst! 

P.s. de vergoeding maak ik in orde (vanaf 16 september tot en met vandaag).

Reageer