Beantwoord

Geen internet thuis, pon lampje knippert

  • 1 November 2022
  • 13 reacties
  • 190 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, ik heb geen internet thuis vanaf 28 oktober rond om 12:00 uur. Er kwam een monteur bij en zei dat het probleem door KPN moet opgelost worden. Ik heb nog geen internet thuis en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren om dit probleem op te lossen? Mag ij een update krijgen over de situatie van de ticket die naar KPN doorgeschoten is?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 November 2022, 11:46

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ahmtb, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het ticket is maandagavond binnengekomen bij onze techneuten en zal zeer spoedig opgepakt worden door de netbeheerder. Momenteel is dat de meest actuele update. Zodra netbeheer met jouw case aan de slag gaat, ontvang je een e-mail. Tot die tijd: veel sterkte!

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hoi Jason,

Bedankt voor je bericht. Het duurt te lang inderdaad. 

En ik heb T Mobile simcard. Dat is niet echt de beste oplossing maar i.p.v niks te hebben thuis, het is goed hotspot optie te hebben met onbeperkt internet. Als dat kan, dan vind ik het prima.

 

Mijn andere vraag: hoe lang duurt het zo’en storingen ongeveer? Er zou een voorspelling moeten zijn denk ik.

 

Bedankt,

Ahmet

 

 

Reputatie 7

Hi @ahmtb, top dat je het aangeeft! Ik heb je zojuist voorzien van een Unlimited Data voucher in een privébericht. Hopelijk kun je deze periode op deze manier met zo min mogelijk hinder overbruggen. Het is lastig om een voorspelling te geven van de oplossing, omdat niet alle problemen hetzelfde zijn. Onze technische dienst doet er alles aan om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. Jammer genoeg kan ik je niet zeggen binnen hoeveel dagen dit is opgelost. Hopelijk krijgen we snel een update door, zodat we jou duidelijkheid kunnen geven. 

Hallo,

Ik heb nog geeninternet thuis, en ik heb nog geen email of iets gekregen vanuit netbeheerder of T-mobile. Ik ben benieuwd wat de situatie van de ticket is. En ik ben echt benieuwd tot wanneer moet ik wachten. Is dat niet zo belangrijk dat dit probleem tot nog toe niet behandeld wordt? Wat een teleurstelling is dit!

Reputatie 7

Hi @ahmtb, excuses dat je geen bericht hebt ontvangen van de status! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en er lijkt sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden en de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Dit is dan ook de reden dat je nog niets hebt vernomen. Mijn collega’s proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar jammer genoeg gaat hier wat tijd overheen. Ze doen in ieder geval alles wat ze kunnen. Ontzettend bedankt voor jouw geduld! ❤

Hi,

Ik heb vanavond wel internet. Blijkbaar is het probleem opgelost (hoop ik).

In ieder geval bedankt voor de behandeling en bedankt voor het aanbieden van gratis onbeperkt mobile internet tijdens dit probleem.

Reputatie 7

Hi @ahmtb, ik ben super blij om dit te lezen! 😁 Heel fijn dat je het aangeeft en graag gedaan. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt van de dagen dat je zonder internet zat. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een hele mooie dag van!

I have no internet now for 11 days, 7 WD, and apparently it will take another 2WD 🤣 to sort it out. Problem outside the house, with provider, and this was known from last week - nothing done so far. I cannot work from home as videocalls are horrible on hotspot. I don’t want a voucher for internet on my mobile phone, I would just really like to have internet home! KPN is on our street since the last week, this is going to be an obvious choice. 

Reputatie 7

Hi @OST, thanks a lot for letting me know! I'm really sorry for the inconvenience. I directly took a look into the system and I'm really happy to see that Guidion comes by today. They will investigate everything indoors. If the problem is outdoors, we will send the network administrator after Guidion. Please let us know if Guidion fixed this problem for you, so I can compensate you for the days that you didn't have internet. I want to see you online as soon as possible. 

Thanks, but guidion canceled appointment. Apparently, sickness. I was told I will be called today, but that means of course still no internet at least until someone shows up. 8WD, 13 calendar days now and counting.  approaching weekend again soon… 

Reputatie 7

Hi @OST, I was really hoping for another update - I'm so sorry! I can see that they will come by today instead, so fingers crossed that the appointment of today won't get canceled. Please know that I love to provide you with an Unlimited Data voucher, even though you said you didn't want one. Can I make you happy with a voucher? Just let me know! 🍀

Morning, yes I know they are coming today, I called myself t- mobile twice yesterday to get that appointment.  No need for voucher, as I have it already. I need to make hotspots for every device in the house, which does not really work.  Let’s see what happens today. 

Reputatie 7

Hi @OST, totally clear - thanks for letting me know! 😊 Please keep us posted. 

Reageer