Beantwoord

Geen internet tmobile thuis

  • 24 July 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo .

ik heb sinds vanmiddag ineens geen internet meer.

Op de modem brand ook het wereldbol helemaal niet.

Heb al geprobeerd de modem opnieuw op te starten en alles maar niets helpt.

Op de site staat geen storing dus zou niet weten waar het door komt.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door mario240983 24 July 2022, 19:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mario240983 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf mediaconverter naar de WAN poort van je router of? Of bij DSL de DSL kabel vanaf je ISRA naar de DSL poort?

Hallo waqqas.

Ik heb nog een dsl verbinding.

Heb ondertussen kunnen zien op my tmobile thuis dat het  een storing gaat in mijn postcode gebied.

Weet niet hoe lang zoiets meestal duurt om op te lossen maar dit is erg vervelend.

Kan op moment helemaal niets.

Gelukkig heb ik nog mobiel internet maar een laag aantal GB op m'n Abo dus even Netflix kijken ofzo zit er niet in. Geen zin om daarlijk een hoge mobiel rekening te krijgen omdat ik zwaar over m'n GB's heen ben gegaan.

 

Reputatie 7

Hi @mario240983, hartstikke goed dat je dit gelijk hier op de Community hebt gemeld! Ik ben zojuist jouw verbinding gaan checken en ik ben heel blij om te zien dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak. Gelukkig is jouw verbinding weer hersteld, anders voorzag ik jou graag van een Unlimited Data voucher. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Ik help namelijk met liefde! ❤