Beantwoord

geen internet tv en telefoon al 2 weken

  • 3 October 2021
  • 33 reacties
  • 380 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Johan Aukema, sorry dat je momenteel geen werkende verbinding hebt, dat is natuurlijk niet fijn. Ik heb met Guidion gebeld en we hebben alle opties doorgenomen, ik heb het voor je kunnen bespoedigen naar aanstaande donderdag; hier krijg je nog een bevestiging van per e-mail (inclusief de exacte plantijd).

Guideon telefonisch niet bereikbaar.

Guideon kan pas maandag 18-10 langs komen, dan zit ik 3 en halve week zonder tv internet en telefoon. Kan dit bespoedigd worden?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Johan Aukema  welkom, al twee weken en nog geen oplossing? Ik ga de moderators vragen om Aandacht!
Geen garantie maar doe mijn best.

Helemaal niks in de spam en of in de inbox. Het lijkt erop of ze me laten zitten.

Reputatie 7
Badge +15

@Johan Aukema 

Normaal zou je dan een mail met de track & trace code moeten ontvangen. Heb je ook in je spam gekeken?

Beste waqqas,

Er bleek inderdaad geen ticket aan gemaakt waardoor de monteur weer weg ging. 

Omdat ik natuurlijk belde met de klantenservice hierover kreeg verschillende antwoorden , van er zijn te weinig modems tot de monteur gaat het regelen.

Nou tot op heden meld men vanaf afgelopen donderdag dat het op de post is gedaan maar ik heb tot op heden nog niks gezien.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Johan Aukema 

Ik heb tot nu toe een viertal providers gehad en allemaal hebben ze hetzelfde proces, je geeft het door aan de klantenservice dat er wat defect is en zij maken een ticket aan voor de desbetreffende afdeling die het spoedig oppakt.

Ik denk dat dit ook zo is bij T-Mobile maar 2 weken is wel erg lang. Misschien is er iets niet juist doorgegeven?