Beantwoord

geen internet tv en telefoon al 2 weken

  • 3 October 2021
  • 33 reacties
  • 380 Bekeken

Geachte community,

Hoe is het mogelijk dat ik al langer dan 2 weken geen internet, tv en telefoon heb?

Er is een guideon monteur geweest en die constateerde dat de modem en de media converter stuk waren. Hij had ze bij zich en is weer weg gegaan.

Na een heleboel keer bellen met de klantenservice die overigens slecht is, het hangt af van de persoon die je in het callcenter aan de lijn krijgt of je wordt geholpen of zoals ik met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Vervolgens naar de t mobile winkel gegaan, hier vriendelijk te woord gestaan en je wordt goed geholpen maar als je ziet hoe vaak hij moet bellen naar dat zelfde callcenter en hetzelfde constateerd als ik hierboven heb beschreven.

Ik zit al 2 weekenden zonder iets, help t mobile wordt eens wakker geef service en verschuil je niet achter een derde partij (guidion). Bij KPN zijn ze sneller met opsturen van modems.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 October 2021, 11:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Johan Aukema 

Je kan je bericht bewerken via de 3 magenta puntjes rechtsonder, haal de foto even weg en plaats een "."  Bijvoorbeeld. Via je galerij kun je de foto bewerken en even een kleurtje over het adres bijvoorbeeld.

 

Reputatie 7

Hi @Johan Aukema, geen probleem! De bon is verwijderd en ik voorzie je graag van het e-mailadres waar jij de bon naar toe kunt sturen: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als jij hier ook een korte toelichting bij geeft, dan gaat het helemaal goedkomen. Wij gaan dit voor je oplossen. Kan ik je ook nog met iets anders helpen? Ik help je graag! 😊

Lisa ,

Bedankt voor je hulp, de bon is gestuurd naar het emailadres door jouw gegevn.

Greetz johan

Vraagje,

Ik krijg een modem op gestuurd??? Wat is hier de bedoeling van?

Johan

Reputatie 7

Hi @Johan Aukema, heel graag gedaan! Ik zie ook dat jouw e-mail al in behandeling is genomen, helemaal top. Wat betreft het modem: excuses voor de verwarring. Ik heb meteen achter de schermen gecheckt waarom jij dit hebt ontvangen. In de geschiedenis zie ik terug dat Guidion eerder al een nieuw modem heeft besteld, maar deze aanvraag is nooit doorgevoerd. Ik vermoed dat je daarom nu alsnog een nieuw modem hebt gekregen. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier een monteur van Guidion voor aan te laten sturen.

Zodra dit is behandeld, zul jij hier een sms / e-mail over krijgen. Ik hoop dat het nieuwe modem ervoor zorgt dat jij voorgoed van alle problemen af bent die je hiervoor ervaarde. Is het zo helemaal duidelijk voor je? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊
 

Lisa,

Bedankt voor de moeite

 

Johan

Reputatie 7

Heel graag gedaan @Johan Aukema! Het verzoek is nog in behandeling, maar je krijgt hier deze week nog bericht van. Bij andere vragen, weet je mij te vinden. Maak er een hele mooie dag van! 🎈