Beantwoord

geen internet tv en telefoon al 2 weken

  • 3 October 2021
  • 33 reacties
  • 364 Bekeken

Geachte community,

Hoe is het mogelijk dat ik al langer dan 2 weken geen internet, tv en telefoon heb?

Er is een guideon monteur geweest en die constateerde dat de modem en de media converter stuk waren. Hij had ze bij zich en is weer weg gegaan.

Na een heleboel keer bellen met de klantenservice die overigens slecht is, het hangt af van de persoon die je in het callcenter aan de lijn krijgt of je wordt geholpen of zoals ik met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Vervolgens naar de t mobile winkel gegaan, hier vriendelijk te woord gestaan en je wordt goed geholpen maar als je ziet hoe vaak hij moet bellen naar dat zelfde callcenter en hetzelfde constateerd als ik hierboven heb beschreven.

Ik zit al 2 weekenden zonder iets, help t mobile wordt eens wakker geef service en verschuil je niet achter een derde partij (guidion). Bij KPN zijn ze sneller met opsturen van modems.

icon

Beste antwoord door Jason 4 October 2021, 11:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

33 reacties

Bedankt jason voor de moeite.

Johan

Lisa,

Bedankt voor de moeite

 

Johan

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johan Aukema 

Ik heb tot nu toe een viertal providers gehad en allemaal hebben ze hetzelfde proces, je geeft het door aan de klantenservice dat er wat defect is en zij maken een ticket aan voor de desbetreffende afdeling die het spoedig oppakt.

Ik denk dat dit ook zo is bij T-Mobile maar 2 weken is wel erg lang. Misschien is er iets niet juist doorgegeven?

Beste waqqas,

Er bleek inderdaad geen ticket aan gemaakt waardoor de monteur weer weg ging. 

Omdat ik natuurlijk belde met de klantenservice hierover kreeg verschillende antwoorden , van er zijn te weinig modems tot de monteur gaat het regelen.

Nou tot op heden meld men vanaf afgelopen donderdag dat het op de post is gedaan maar ik heb tot op heden nog niks gezien.

Reputatie 7
Badge +20

@Johan Aukema 

Normaal zou je dan een mail met de track & trace code moeten ontvangen. Heb je ook in je spam gekeken?

 

Beste Jason,

Bedankt voor je inzet.

Ik zou graag zien dat er een signaal van jou uit gaat naar Guideon dat de monteur die het oude modem vervangen heeft naar het nieuwe systeem (digitaal) moet melden dat de infrastructuur aangepast dient te worden. Het oude modem maakte gebruik van een gescheiden signaal van tv en internet en het nieuwe modem dus niet. Hier is het dus mis gegaan.  Dit had de monteur moeten aangeven. Tevens heeft deze monteur verkeerd advies gegeven waardoor ik op kosten werd gejaagd. Ik heb de sinaalsplitters vervangen op zijn advies en zodoende 40 euro weggegooid omdat de 2e splitter kwam te vervallen uiteindelijk. De monteur in kwestie was een oudere meneer.

De 2e monteur die kwam had dit moeten signaleren en niet zo maar weg moeten gaan zonder dit op te lossen.

De 3e monteur vedient een pluim. Mij rest nu de taak de overtollige bekabeling weg te halen.

Ook herhaal ik hier dat de telefonische afhandeling van het callcenter te wensen overlaat, men is meer gefocust op kwantiteit dan op kwaliteit en afhandeling van de klachten.

Gelieve deze feedback aan guideon en de leiding van T-mobile door te geven.

 

Johan Aukema

Helemaal niks in de spam en of in de inbox. Het lijkt erop of ze me laten zitten.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Johan Aukema  welkom, al twee weken en nog geen oplossing? Ik ga de moderators vragen om Aandacht!
Geen garantie maar doe mijn best.

Guideon kan pas maandag 18-10 langs komen, dan zit ik 3 en halve week zonder tv internet en telefoon. Kan dit bespoedigd worden?

Guideon telefonisch niet bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Johan Aukema, sorry dat je momenteel geen werkende verbinding hebt, dat is natuurlijk niet fijn. Ik heb met Guidion gebeld en we hebben alle opties doorgenomen, ik heb het voor je kunnen bespoedigen naar aanstaande donderdag; hier krijg je nog een bevestiging van per e-mail (inclusief de exacte plantijd).

Jason,

Ik heb nog geen bevestiging binnen van guidion over de afspraak van aanstaande donderdag.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Johan Aukema, geen probleem! De bon is verwijderd en ik voorzie je graag van het e-mailadres waar jij de bon naar toe kunt sturen: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als jij hier ook een korte toelichting bij geeft, dan gaat het helemaal goedkomen. Wij gaan dit voor je oplossen. Kan ik je ook nog met iets anders helpen? Ik help je graag! 😊

Jason,

Tot op heden nog niemand gezien van guideon.

Johan

Jason,

Er is niemand geweest van Guideon tussen 16.00-18.00 uur

Dit wordt dus het derde weekend achter elkaar zonder tv, internet of telefoon.

Ik vind het niet kunnen in deze moderne tijd, het getuigd niet van een geweldig service bedrijf (guideon) waar t-mobile mee in zee is gegaan.

Ik verwacht als jullie mij als klant willen behouden een behoorlijke tegemoetkoming hiervoor.

Johan aukema

Jason,

Guideon is geweest alles werkt weer. 3 monteurs verder en nu pas gerepareerd.

Eindelijk en bedankt voor de moeite.

 

Johan aukema

Reputatie 7
Badge +12

@Johan Aukema Bedankt voor je feedback met uitleg, ik geef dit zeker door aan Guidion. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb jij toevallig nog een aankoopbon van die splitters? 

Indien je die hebt, kan ik dat bedrag vergoeden en Guidion ook daarop aanspreken. Dat is namelijk verkeerd advies geven. De monteur zal het ongetwijfeld met goede intenties gezegd hebben, echter word jij ten onrechte op extra kosten gejaagd natuurlijk. Ook hiervoor een welgemeend excuses!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Johan Aukema, ik heb meteen een kijkje genomen achter de schermen! Ik zie de afspraak er wel in staan voor aanstaande donderdag. Ben jij inmiddels wel voorzien van een sms / e-mail? Ik kan je in ieder geval verzekeren dat het goed in het systeem staat. Ik hoor het graag van je! 💪

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Johan Aukema, heel graag gedaan! Ik zie ook dat jouw e-mail al in behandeling is genomen, helemaal top. Wat betreft het modem: excuses voor de verwarring. Ik heb meteen achter de schermen gecheckt waarom jij dit hebt ontvangen. In de geschiedenis zie ik terug dat Guidion eerder al een nieuw modem heeft besteld, maar deze aanvraag is nooit doorgevoerd. Ik vermoed dat je daarom nu alsnog een nieuw modem hebt gekregen. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier een monteur van Guidion voor aan te laten sturen.

Zodra dit is behandeld, zul jij hier een sms / e-mail over krijgen. Ik hoop dat het nieuwe modem ervoor zorgt dat jij voorgoed van alle problemen af bent die je hiervoor ervaarde. Is het zo helemaal duidelijk voor je? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊
 

Jason,

Dank je wel, naar welk mailadres mag ik de bon sturen?

 

Johan

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Johan Aukema, bedankt voor je updates en excuses dat de monteur twee uur later arriveerde dan gepland. Wellicht heb ik Guidion dan volledig verkeerd begrepen, maar ik denk het niet. Blij te horen dat het dan eindelijk weer werkt, ik maak de vergoeding voor alle dagen geen Internet, TV en Vast Bellen aan. Deze vergoeding wordt op een volgende factuur verrekend.

Een prachtig weekend toegewenst! 

Lisa ,

Bedankt voor je hulp, de bon is gestuurd naar het emailadres door jouw gegevn.

Greetz johan

Lisa,

Sorry voor de verlate reactie.

Ik heb geen sms of mail ontvangen, zit ook niet in de spam.

Johan

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @Johan Aukema! Het verzoek is nog in behandeling, maar je krijgt hier deze week nog bericht van. Bij andere vragen, weet je mij te vinden. Maak er een hele mooie dag van! 🎈