Beantwoord

Geen internet, TV, telefoon. LOS lampje knippert rood sinds vanmiddag.

  • 20 December 2022
  • 34 reacties
  • 965 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Volgens technische dienst is er (plotseling) een probleem (breuk?) met glasvezel naar mijn huis.

- referentienummer is: 61219755

Het kan blijkbaar nog 5 werkdagen duren voordat ik een reactie krijg van u. Tot die tijd heb ik geen internet, TV of telefoon.

Ik wil graag van u een oplossing (bv extra mobiel data) totdat dit door u wordt opgelost.

 

icon

Beste antwoord door sgupta 20 January 2023, 12:26

Bekijk origineel

34 reacties

Ik zit nu al een week zonder glasvezel, dus heb ik weer een unlimited voucher code nodig voor de komende week.

Zou een van jullie dat graag voor mij willen regelen?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @sgupta, ik heb je een privébericht gestuurd met een vouchercode. Ook doe ik intern navraag, we houden contact!

@Cheyenne Dank je wel voor het doorzetten.

De monteur (van de netbeheerder) is vanochtend langs geweest (zonder enige aankondiging vooraf) om de glasvezel verbinding te herstellen. Dat is dus gelukt.

Dit betekent dat ik tot op heden in totaal 38 dagen geen werkende glasvezel verbinding heb gehad van de in totaal 91 dagen sinds ik door T-mobile op het glasvezel netwerk ben aangesloten . In deze korte tijdsbestek is de glasvezel verbinding al twee keer weggevallen door fouten/ problemen in de wijkcentrale.

Dit is natuurlijk een wanprestatie waarvoor ik een passende compensatie voorstel verwacht van T-mobile.

Verder, zou ik nu mogen verwachten dat dit niet nog een keer gaat gebeuren. Maar, mocht er onverhoopt binnen deze contract termijn nog een keer een glasvezel onderbreking zijn, dan verwacht ik dat ik mijn T-mobile Thuis contract per direct mag opzeggen zonder boete.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @sgupta, ik begrijp je reactie volkomen! Ik heb het meteen voor je nagekeken en ik zie dat het inmiddels opgelost is. Daarnaast heb ik direct een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Je hebt een bevestiging per e-mail gehad en je kunt het altijd nakijken op My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een fijn weekend! 😊

@Ishana dank je wel voor het regelen van de vergoeding.

Helaas, zit er toch een fout in de factuur van maart 2023. De compensatie voor de laatste storing is goed verrekend, maar ik had nog een openstaande tegoed van 10 euro uit de factuur van februari. Dit vanwege de eerdere compensaties voor de glasvezel storing in december/ januari.

De rekening van februari kwam hierdoor uit op minus 10 (-10) euro. Op de factuur van februari stond er duidelijk vermeld dat dit openstaande tegoed met de factuur van maart zouden worden verrekend, maar dat is dus niet gebeurd.

Ik heb de klantenservice hierover gebeld en die zou het doorzetten naar de boekhouding, maar ik heb er geen vertrouwen in dat dit door hun wordt opgelost omdat er steeds veel fout gaat bij jullie.

Zou jij graag dit voor mij willen gaan uitzoeken en opvolgen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @sgupta, ik heb het meteen nagekeken! Als je je rekening van maart erbij pakt zie je dat het totaalbedrag op de eerste pagina niet is wat er geïncasseerd is. Er is namelijk € 10 minder geïncasseerd dan het totaalbedrag. Beide vergoedingen zijn daarom correct verwerkt. Ik wens je een fijn weekend! 😊

@Ishana OK, het bedrag voor maart is nog niet geincasseerd, dus ik moet maar even afwachten of dit klopt.

Reputatie 7
Badge +6

@sgupta Als er nog een bedrag overblijft na het verrekenen met een factuur, wordt dit bedrag in mindering gebracht op de volgende incasso. Dit staat niet op de factuur van die maand, maar wordt wel correct verrekend.

Het bedrag is vandaag van mijn rekening afgeschreven zoals jij het heb vermeld.

Het is dus toch wel correct verrekend met de incasso.

Bedankt voor het uitzoeken en het terugmelden.

Reageer