Beantwoord

geen internet vast glasvezel

  • 8 May 2022
  • 8 reacties
  • 1141 Bekeken

Hoi, sinds een week Tmobile glasvezel thuis, het is Vrijdag rond 14:30 uitgevallen. Wij wonen in een nieuwbouwwijk (Utrecht Leidscherijn centrum), een buurman heeft ook Tmobile thuis en geen problemen. Modem en het kasje van glasvezel heeft 5 minuten uitgestaan en toen weer aangezet maar helaas geen verbinding. Lampje op modem internet brandt rood, lampje op kastje glasvezel LOS knippert langzaam rood. Ik heb Vrijdag contact gehad met de klantenservice door de testen komt er geen signaal in onze woning, ben benieuwd hoe nu verder.. het wordt veelal binnen 24u opgelost maar helaas nog geen internet (en klantenservice gesloten), ons alarm en camera’s werken nu ook niet en dat is echt vervelend.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 May 2022, 21:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @riethorstmichael 

Kin je eens kijken of het stroomloos halen van de witte Huawei ONT misschien helpt? Er lijkt nu in ieder geval geen signaal binnen te komen.

Als ik daar het stroom vanaf haal helaas ook geen verbinding, maar wanneer ik dat kastje van het stroom haal komt er geen internet naar het modem toch? 

Reputatie 7
Badge +15

@riethorstmichael

De mediaconverter (witte Huawei) zet het optische signaal om naar internet en geeft het door, wanneer je deze van het stroom haalt dan ontvangt de router inderdaad geen internet.

Ik bedoel stroom even verwijderen en na even wachten weer aansluiten 😅

Haha ja dacht ik al, heb beide stekkers eruit gehaald en na 5 minuten er weer in, helaas geen internet nog.

Reputatie 7
Badge +15

@riethorstmichael 

Er zou dan misschien een monteur langs moeten komen of wie weet kunnen ze het oplossen op afstand.

Reputatie 7

Hi @riethorstmichael, zojuist heb ik jou in dit topic van een reactie voorzien: Geen internet Utrecht | T-Mobile Community. Ik ben heel erg blij dat jij weer online bent. Voor een volgende keer zou ik je willen vragen of je het bij één topic wilt houden. Zo word je nóg sneller geholpen! 🎈

Hoi Lisa, ja inderdaad blij mee! Het was m’n eerste berichtje en ik kon hem hier niet verwijderen, ik zag later pas dat ik op een openstaande topic reageerde. Groet Michael

Reputatie 7

Geen probleem @riethorstmichael! 😁 Maak er een mooie week van!