Beantwoord

Geen internet, wacht al twee dagenop sms afspraak monteur

  • 6 January 2022
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo, ik zit na een stroomstoring zonder internet. Na nog een stroomstoring dinsdag doet het modem helemaal niets meer. Ik heb gebeld met de klantenservice, en  ik zou een sms ontvangen om een afspraak te maken voor een monteur. We zijn al 2 volle dagen verder, maar ik heb nog niets ontvangen. Hoe lang gaat dat nog duren? Groet, Kasper de Graaf

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 January 2022, 12:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kasper98 

Wat bedoel je met het modem doet helemaal niks meer? Is hij defect geraakt of de voeding defect?

Heb je hem ook op een andere stopcontact aangesloten en betreft het een DSL verbinding of glasvezel? Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter indien glasvezel?

Ik heb dat aan de telefoon dinsdag ook gezegd. Maandag had ik stroomstoring, toen dat voorbij was bleef het wereldbol lampje rood. Dinsdag had ik weer stroomstoring, en toen dat voorbij was zie ik helemaal geen lampje meer branden op het modem. Verschillende dingen geprobeerd om te resetten, maar brandt niks.   Daarom zou degene die ik aan de lijn had actie ondernemen en zou ik een sms krijgen om een afspraak te maken dat er een monteur langs komt. Maar daarna heb ik nog niks gehoord. Begint lang te duren. 

Het is trouwens DSL verbinding. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kasper98, als ik het zo lees, heeft het modem het begeven door de stroomstoring. Kun je een foto maken van het modem (voor- en achterkant) en die dan in dit topic plaatsen, alsjeblieft? Ik denk dat een monteursbezoek niet per se de oplossing is nu. Als er hardwareschade is en het modem niets doet, zorg ik er liever voor dat we een vervangend modem toesturen.