Geen internet: wat kan ik doen?

  • 11 August 2022
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Bij deze wil ik graag een klacht indienen. 
 

nu sinds 3 weken lid bij T mobile en vind de service erg slecht. 
 

Er kwam een jongen aan de deur om dit aan te smeren, gezien tmobile toch wat goedkoper is dan ziggo heb ik besloten om over te stappen. 

ik heb meerdere keren aangegeven dat ik zelf allemaal niet weet hoe het aansluiten moet, maar volgens die jongen zou alles goed komen en zou ik niks zelf hoeven te doen. 
 

ik had gekozen voor glasvezel, en dit kwamen zij bij mij aanleggen en installeren en daarna kwam een monteur langs om dit verder te installeren. Deze man gaf aan dat hij niet mag boren ( wat ik snap ) en gaf aan dat wij het zelf verder moesten oplossen. Hij heeft het modem toen ook niet aangesloten waardoor wij nog steeds niet konden internetten. Gezien ik geen verstand heb, heb ik mijn vader dit laten doen zodat wij toch wifi hadden op ons mobiel en tv. Waarom heeft die monteur dit niet gedaan?? 
 

andere halve week internet gehad en op zaterdag 06-08 ineens niet meer. Dit lag niet aan ons modem want de klantenservice zei dat probleem buiten lag. 
ze zou er een melding ( ticket ) van maken en dan zouden wij maandag terug gebeld worden. Maandag niemand gehoord en dinsdag weer gebeld en de medewerker gaf aan dat we wat zouden horen erover. 
woensdag niemand gehoord en weer gebeld en deze medewerker gaf aan dat het achter de schermen ligt en er mee bezig zijn. 
vandaag weer gebeld donderdag en deze medewerker gaf aan dat het nu buiten de macht van tmobile lag omdat een extern bedrijf dit moet komen oplossen en geen idee hoe lang dit volgens hem nog kon duren. 
 

nu heb ik al bijna een week geen internet ( erg leuk met 3 kinderen in huis ) 

ik heb met ziggo nooit problemen gehad en baal enorm dat ik mij heb laten overhalen om naar tmobile ben overgestapt. 
 

wat gaan we hier aan doen?? Want ik ben zeker niet van plan om een rekening te gaan betalen terwijl ik geen eens gebruik kan maken van iets !!
 

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lindabaak 

Extra werkzaamheden zoals boren kunnen wel gedaan worden door een monteur maar daar zijn mogelijk kosten aan verbonden, zie onderstaande :

Meerwerk Guidion

Je dient de extra werkzaamheden ook eerst door te geven aan Guidion zodat zij hier rekening mee kunnen houden en extra tijd kunnen inplannen.

Wat betreft de compensatie, nadat je weer een werkende verbinding hebt krijg je voor de dagen dat je geen diensten had een vergoeding 1/30ste van je maandbedrag × het aantal dagen dat je geen verbinding hebt.

Indien je een T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement hebt dan kun je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet krijgen, je mag ook een prepaid simkaart gebruiken 

Ik heb sinds vrijdag ook geen internet meer! En meerdere malen aangegeven dat ik het echt nodig heb en dat ik geen hotspot kan maken van mijn telefoon omdat de verbinding hier steeds weg valt. Zo lang moeten wachten op gewoon internet vind ik echt niet normaal en ik heb ook mega spijt dat ik ben overgestapt! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Aaaaanoukie, probeer het alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je eenzelfde onderwerp aansnijdt/bespreekbaar maakt. We werken volgens de Huisregels en proberen dat in toom te houden zodat het overzichtelijk blijft, maar ook zodat we je nog sneller kunnen helpen! 😊 Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Ik begrijp helemaal dat je je gevoelens omtrent de verbinding en het proces wilt uiten en heb daar alle respect voor, maar houd het graag in je eigen topic: Geen internet | T-Mobile Community. Thanks!

 

@Lindabaak De technische dienst heeft jouw case doorgezet naar de hoofdaannemer zodat het opgelost kan worden, sorry dat dit langer duurt! Verder heb ik weinig toe te voegen aan wat @Waqqas hierboven opmerkt. Kan ik je een Unlimited Internet voucher aanbieden in de tussentijd?