Beantwoord

Geen internet wereldbol brand niet

  • 25 June 2022
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, 2 dagen geleden is mijn internet geactiveerd. Ik heb alles stap voor stap aangesloten maar het 2e en 3e lampje branden niet. Wat kan het probleem zijn? 

Aansluitingspunt staat in de woonkamer

 

En dit de meterkast

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 June 2022, 15:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @V026 

De aansluiting op foto 1 lijkt niet je KPN ISRA punt, heb je iets van onderstaande in de woning of is dit het enige punt?

In een pand opgesplitst in meerdere woningen kan het ISRA ook buiten je woning zijn 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @V026, hartelijk welkom op de Community en bij T-Mobile voor thuis! 🙋‍♂️

Slim dat je meteen een aantal foto's meestuurt, dat is super handig en zo kunnen we gelijk een aantal zaken analyseren. Ik heb meteen een vraag voor je: kun je een foto maken van de achterkant van het modem waar de DSL-kabel ingeprikt is, alsjeblieft? Weet je 100 procent zeker dat de kleine, grijze DSL-kabel in de DSL-poort achterop de Zyxel aangesloten is? 

 

Hoi @V026, hartelijk welkom op de Community en bij T-Mobile voor thuis! 🙋‍♂️

Slim dat je meteen een aantal foto's meestuurt, dat is super handig en zo kunnen we gelijk een aantal zaken analyseren. Ik heb meteen een vraag voor je: kun je een foto maken van de achterkant van het modem waar de DSL-kabel ingeprikt is, alsjeblieft? Weet je 100 procent zeker dat de kleine, grijze DSL-kabel in de DSL-poort achterop de Zyxel aangesloten is? 

Hier is een foto van de achterkant.

Reputatie 7

Hi @V026, super dat je ook meteen foto's van de achterkant van het modem hebt gestuurd! De kabels zitten ook helemaal goed. Zojuist wilde ik dan ook onze monteursservice voor je aansturen om jou hiebij te helpen. Echter zie ik dat mijn collega dit al voor je gedaan heeft voor het weekend en er inmiddels een afspraak staat met één van onze monteurs. Geef jij hier een seintje na het bezoek of je dan van een goede verbinding aan het genieten bent? 😊