Geen internet/wifi

  • 4 September 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Wij hebben in Soest geen internet of wifi. Het werkte eerst wel maar nu niet meer. Er is geen algemene storing bekend en op de modem zie je dat het internet indicatie lampje rood brand. Iemand een oplossing. Klantenservice helpt ons niet en al eeuwen aan telefoon gezeten.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Deborah8 

Betreft dit een DSL of glasvezel verbinding?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?

Heb je de bekabeling ook gecontroleerd dus internetkabel vanaf mediaconverter in de WAN poort van je router of bij DSL de DSL kabel vanaf het KPN ISRA punt naar de DSL poort van je modem?

Hi @Waqqas 

 

Het is glasvezel. Op de mediaconverter zie je alleen het LSL lampje rood knipperen en de rest is groen.

 

Ja gecontroleerd.

Reputatie 2

Klinkt als hetzelfde als wat ik en een aantal andere ook hebben sinds de afgelopen dagen. Hopelijk hebben ze snel een oplossing voor ons allemaal.

Reputatie 7

Hi @Deborah8, heel fijn dat je dit meteen aankaart! Excuses voor het ongemak. Ik wilde direct een kijkje nemen in jouw verbinding, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik jou hierbij helpen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Kan je daarnaast alvast aangeven of je ook gebruikmaakt van een eigen router of gebruik je enkel de apparatuur van T-Mobile? Ik hoor het graag van je. 

Reageer