Beantwoord

Geen internetverbinding

  • 15 August 2022
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

In onze buurt in Venlo is T-Mobile bezig met de uitrol van een nieuw glasvezelnetwerk.

Blijkbaar is het toch verstandig om niet een van de eersten te zijn om aangesloten te worden.

We hebben welgeteld 2 weken een werkende verbinding gehad. Nu al bijna een week een storing. Volgens de telefonische helpdesk moet er een monteur naar de wijkcentrale om te kijken waarom er geen signaal bij ons binnenkomt. 

@T-Mobile, is een storing van een week normaal ?
Ik krijg het idee dat een en ander eigenlijk nog niet aan oplevering toe is.

Met vriendelijke groeten,

Ruud

icon

Beste antwoord door R3122 16 August 2022, 16:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @R3122 

Er brand dus een rode LOS lampje op de Huawei mediaconverter? Er kan een probleem zijn met alleen jouw verbinding waarvoor de monteur langs moet gaan.

Heb je al een voucher voor 7 dagen unlimited internet gekregen die je kunt gebruiken met een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN? Prepaid mag ook en dan kun je hem bijvoorbeeld gebruiken als hotspot.

Hoi Waqqas,

 

bedankt voor je reactie.

Inderdaad, het rode LOS lampje knippert. Vandaar dat er in de centrale gekeken moet worden volgens de helpdesk.

Van de helpdesk heb ik verleden week een unlimited ontvangen echter die loopt morgen af. Al met al zijn we dan 7 dagen verder voor iets wat volgens de helpdesk 2-3 dagen zou duren.

Met vriendelijke groeten,

Ruud

Reputatie 7
Badge +15

@R3122 

Een moderator zou je wel een nieuwe voucher kunnen aanbieden 🙂

Hallo Waqqas,

opgelost !

Onverwacht stond er net een monteur aan de deur. Hij heeft even met een collega gebeld en die heeft de zaak opnieuw gepatched. Werkje van 1 minuut.

Frappante is dat de monteur zei dat hij vanmiddag pas opdracht kreeg om de storing op te lossen terwijl het ticket al een week (met urgentie) loopt….

Toch bedankt voor je hulp.

Groeten,

Ruud

Reputatie 7

Hi @R3122, ik ben ontzettend blij om deze update te lezen! Hartstikke fijn dat je weer online bent en dat je dit hier meteen deelt. Ik heb direct de kosten van de afgelopen week voor jou vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een hele mooie dag van en weet dat je te allen tijde hier op de Community kunt aankloppen! 😊

Hoi Lisa,

Super en bedankt.

Groeten,

Ruud