Beantwoord

Geen internetverbinding IJburg 1087 - afschuiven verantwoordelijkheden

  • 16 April 2021
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

goededag,

ik ervaar al sinds de ingebruikname een kleine 3 weken geleden van internet via glas dat de internetverbinding vaak wegvalt of zoals nu al 1 ½ week niet te herstellen is.

Ik heb nu al enkele monteurs van zowel TMobile als KPN over de stoep gehad maar nog steeds is de verbinding niet hersteld; patch kabel vervangen, andere modem, andere connector.

 Alle monteurs/experts schuiven steeds de problemen op elkaar af. Ik ben inmiddels zover dat de storing hier op IJburg aan de KPN kant moet zitten, ookal beweren de KPN monteurs dat de TMobile monteurs veranderingen in de wijkcentrale maken/gemaakt hebben.

Ik begreep ook dat er > 20 verbindingen alhier geen internet hebben, ookal wordt de storing niet vermeld in Mijn Tmobile Thuis.

Hoe zit het nou? En wanneer worden de problemen nu eens voortvarend opgelost zonder afschuiven op elkaar? Een beetje pro-activiteit van TMobile zou lekker zijn, ik moet nu overal zelf achteraan lijkt wel.

 

Alvast dank.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 April 2021, 13:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Lenop, dankjewel voor jouw uitgebreide toelichting! Ik wil jou heel graag duidelijkheid geven, want ik kan mij voorstellen dat het op deze manier verwarrend wordt. Ik heb gelijk een kijkje genomen achter de schermen en ik zie dat er vandaag een afspraak is ingepland met KPN, yeah. Ik hoor dan ook heel graag van jou of jij na het bezoek van KPN weer online bent. Het feit dat het steeds over en weer ging, komt omdat er soms twee partijen nodig zijn om het één en ander te kunnen uitsluiten. Ik duim heel erg dat jij vanmiddag weer volop van het Internet kunt genieten. Laat het mij ook vooral weten als jij nog andere vragen hebt! 😊

Reageer