Geen internetverbinding via VPN met zakelijke laptop mogelijk!



Toon eerste reactie

27 reacties

Dat wordt zeker wel gewaardeerd, alleen heb ik op bepaalde punten een andere mening waaronder dat ik van mening ben dat tmobile ondertussen het probleem weleens mag oplossen. Tot nu toe een reactie van hun gehad, wat helaas niet de oplossing was.
Reputatie 7
@Laura Pelle, allereerst bedankt voor alle stappen die je al ondernomen hebt om het euvel te verhelpen. Een VPN verbinding zou op ons netwerk gewoon moeten werken. Ik kijk dan ook graag eens met je mee, maar wil voorzichtig zijn met een verwachting scheppen!

Begrijp ik het goed dat je wel op internet komt via ons modem, op de juiste snelheid, maar alleen het verbinden met de VPN niet werkt? Je hebt dit niet direct benoemd, dus ik waak even voor aannames. Ook vanwege de post van tmoesel die vermoed dat de snelheid niet naar behoren is. Kun je eens een test doen met een bekabelde verbinding als je PC/laptop verbonden is met poort 1 of 2 op het modem? Welke snelheid haal je?

Ik vind het erg fijn als andere klanten meedenken, dat is ook voornamelijk waar het forum voor is bedoeld. Grote dank dus aan Pilovali, tmoesel en Pieter_B! Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we op het forum ook meer klantenservice verlenen. Dat wil ik dan ook graag doen. @Laura, kun je mij jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Kun je dan ook aangeven welke snelheid je haalt? Ik sprak over verwachting. Dat doe ik, aangezien VPN niet een dienst is van T-Mobile, dat kunnen we niet garanderen of servicen. Hoe vreemd het ook is dat het op andere netwerken wel werkt, er zijn ook vele klanten die wel via VPN verbinden op ons netwerk, ikzelf incluus. Ik denk dus graag mee, maar ik controleer voornamelijk of jouw internetverbinding wel in orde is.

Reageer