Beantwoord

Geen optie meer voor 200 MBit

  • 31 October 2019
  • 7 reacties
  • 701 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste T-mobile,

 

Sinds jullie veranderingen aan t-mobile thuis heb ik nu de optie om over te stappen naar uit & thuis voor 50 euro, helemaal prima. Echter heb ik nu niet meer de optie om boven de 100 mbit uit te komen, ook al heb ik glasvezel. Dit (hoogstwaarschijnlijk) ivm dat ik in Amsterdam woon en vermoedelijk aangesloten ben op het KPN netwerk.

Nu begrijp ik dat daar nog aan gewerkt wordt, en dat het momenteel niet meer mogelijk is om mij een hogere snelheid aan te bieden.

Maar dit is natuurlijk niet ok. Op het moment van het afsluiten van mijn abonnement was er nog de mogelijkheid om maar 200 en 500 mbit te gaan, en werd mij beloofd dat ik op elk moment mijn snelheid kan veranderen naar een hogere of lagere snelheid.

Nu had ik op dat moment nog niet hoger dan 100 nodig, dus dat is wat ik afsloot. Maar ik ben niet blij dat ik nu niet meer kan verhogen als ik dat zou willen.

Is er op z’n minst enige indicatie wanneer voor mij ook de 1 gbit optie beschikbaar komt? Of is er als nog de mogelijkheid om naar 200 te gaan, want ik wil dit waarschijnlijk binnenkort gaan doen.

Gr. E

icon

Beste antwoord door Sander 1 November 2019, 15:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo@Ertyui 

Zoals in de FAQ ook te lezen is dat 200Mbps en 500Mbps voor nu niet aangeboden worden, vanwege de prijs die KPN NetwerkNL vraagt en dat ze samen met de ACM proberen om lagere prijzen voor die snelheden af te dwingen, waarmee dit wel mogelijk is voor WBA of DSL klanten.

Je kan ervoor kiezen om op het huidige prijsplan te blijven of over te gaan op het nieuwe klantvoordeel

Ben je nog niet overgegaan op het nieuwe klantvoordeel dan zou 200 500 nog wel beschikbaar moeten zijn tegen een hogere prijs.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ertyui 

 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/nieuws-wijzigingen-thuis-abonnementen-t-mobile-316191

Mijn excuses het lijkt te zijn gewijzigd.

Reputatie 7

Hi @Ertyui,

 

Ik snap je punt: je wilt de mogelijkheid hebben om sneller internet te kiezen. Dat kunnen we vanaf nu op jouw adres nmiet meer aanbieden vanwege de hoge prijzen die de netwerkbeheerder hiervoor vraagt. We willen zeker ons eigen netwerk uitbreiden (en 1 Gbps gaan leveren), maar ik kan geen indicatie leveren wanneer dat zal gebeuren. Weet dat we snelheid hoog in het vaandel hebben en alles in werking zetten om iedereen zo snel mogelijk (glasvezel)internet te bieden!

 

Voor jou betekent het Uit & Thuis aanbod trouwens wel een lager maandbedrag voor dezelfde snelheid! :)

Hallo @Waqqas ,


Dankjewel voor je antwoord.

Precies, voor het nieuwe aanbod snap ik het en vind ik het geen probleem.

Maar met m’n huidige abonnement heb ik nu niet meer de keuze om van snelheid te veranderen.
Ik ben dus nog niet over gegaan.

 

 

Hallo @Waqqas ,

 

Ja ik heb dit ook gelezen, maar das best kwalijk vind ik.
100 mbit is echt te weinig om als max aan te bieden anno 2019.

Vandaar dit topic. Mochten er plannen zijn om dit binnen nu en een maand aan te passen zodat ik 1gbps kan krijgen, dan vind ik het nog tot daar aan toe. Maar dat is niet gecommuniceerd.

En ik zit nu wel vast aan dit abonnement. 

Alsnog dank voor het meedenken e.d.

Reputatie 7
Badge +15

De snelheid van 1 gb is enkel beschikbaar voor het T-Mobile glasvezel netwerk dus ik zou er maar niet op rekenen dat dit netwerk zo snel zal verspreiden 😉

Nee, en das begrijpelijk, maar daar heb ik niks aan :p 

Reageer