Sinds 07-09-2022 heb ik geen signaal meer voor zowel internet als tv. Gebeld met de klantenservice nadat ik alle stappen had doorlopen. Samen met de medewerker nog een keer alle stappen doorlopen, helaas zonder resultaat. Op het ONT blijft het LON lampje rood knipperen. Medewerker heeft ticket aangemaakt voor een monteur van Guidion. Vervolgens afspraak gemaakt, eerstvolgende mogelijkheid 23-09-2022! Ruim 2 weken zonder internet en tv. Telefonisch contact gezocht met Guidion en T-Mobile, echter geen oplossing geboden. Ik snap dat er niet á la minuut iemand voor de deur kan staan, maar dit vind ik buiten proporties. Guidion gaf zelf aan geen monteurs tot die tijd in de buurt van Zevenaar hebben. Hoe kunnen we hier een andere oplossing voor vinden? Mijn data vliegt doorheen en het werkt ook niet echt als ik thuis werk dat ik midden in een meeting de Booster via mijn account moet activeren.
Hopelijk snel reactie en een (andere) oplossing.
Vriendelijke groet,
Robert
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel