Geen stabiel internet

  • 29 November 2022
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Al maanden bezig met de klantenservice om mijn internet stabieler te krijgen. Tig keer gebeld, gechat en tickets ingediend. Tickets worden gesloten zonder enige terugkoppeling. Internet valt continue weg kabel en wifi. Aangezien we vaker thuis werken is dat een probleem . Kan mijn werk niet uitvoeren. Enige vraag is verander mijn modem want krijg ook glasvezel. Bel je de klantenservice moet je 100 keer je verhaal doen en niks is geregistreerd hoe klantvriendelijk ben je. Ze luisteren niet een naar je . 
Ben het echt zat nu. Als er ni geen oplossing komt annuleer ik alles wat ik heb qua mobiel en thuis. Zo kan je toch niet met je klanten omgaan? Ik vraag toch niet zoveel?

verander mijn modem en zorg voor een stabiele internetverbinding zodat ik thuis kan werkennnnnn


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emelcakir 

Welke router heb je van T-Mobile?

Maak je ook gebruik van eigen apparatuur achter de T-Mobile router? Wat je kan proberen is je eigen apparatuur loskoppelen en de T-Mobile router een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Test vervolgens alleen de T-Mobile router.

Hoi ik heb huwaie

tmobile heeft het al gereset en ik ook dit helpt allemaal niet

Reputatie 6
Badge

Al maanden bezig met de klantenservice om mijn internet stabieler te krijgen. Tig keer gebeld, gechat en tickets ingediend. Tickets worden gesloten zonder enige terugkoppeling. Internet valt continue weg kabel en wifi. Aangezien we vaker thuis werken is dat een probleem . Kan mijn werk niet uitvoeren. Enige vraag is verander mijn modem want krijg ook glasvezel. Bel je de klantenservice moet je 100 keer je verhaal doen en niks is geregistreerd hoe klantvriendelijk ben je. Ze luisteren niet een naar je . 
Ben het echt zat nu. Als er ni geen oplossing komt annuleer ik alles wat ik heb qua mobiel en thuis. Zo kan je toch niet met je klanten omgaan? Ik vraag toch niet zoveel?

verander mijn modem en zorg voor een stabiele internetverbinding zodat ik thuis kan werkennnnnn

Als ik het goed lees heb je nog geen glasvezel en dus DSL? Kijk eens in de logfile van de Huawei of daar iets te zien is over disconnects van de DSL lijn. Ik ken de Huawei niet verder dan van naam en kan je niet vertelllen waar je specifiek moet zijn. Kun je ergens zien wat de uptime is van het modem? Restart het modem?

 

Als een van bovenstaande problemen jouw instabiliteit veroorzaakt zou het inderdaad kunen helpen als je modem vervangen wordt.

Is er geen moderator die mijn berichten leest? Wil graag een oplossing zo niet is de enige oplossing overstappen

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Emelcakir, ik ben er voor je! Ik heb meteen naar de geschiedenis gekeken. Ik zie direct dat er eerder een onderzoek is gestart, maar deze inderdaad gesloten is. De reden hiervoor is dat de technische dienst geen enkele onderbreking kan terugvinden. Ook als ik nu je verbinding onder de loep neem, zie ik dat de verbinding nu 13 dagen onafgebroken online is. Een probleem kan aan deze kant dus niet worden gevonden. Weet je zeker dat de verbinding ook bekabeld wegvalt? Het lijkt momenteel namelijk meer op de wifi die instabiel is. Gaat het echt om de bekabelde verbinding, check dan de stappen in dit topic om je verder te helpen.

Geen geluk? Noteer dan drie momenten waarop de bekabelde verbinding volledig wegvalt en deel deze vervolgens met mij. Ik kan dan een onderzoek starten zodat er gericht in de verbinding kan worden gekeken. Dankjewel!

Reageer