Beantwoord

Geen thuis diensten in Bergen op Zoom 16-3-2022

  • 16 March 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Bij ons ligt het vast internet er uit. Rode wereldbolletje brand. Voor de rest alles al geprobeerd. Is er wellicht weet een adres bij gekomen op het schakel station? Mogelijk is onze aansluiting weer niet goed gepatched.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2022, 13:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @plofkonijn 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en indien glasvezel welke lampjes branden of zijn uit op de mediaconverter?

Helpt een herstart van de mediaconverter en/of modem ook niet en heb je de bekabeling gecontroleerd?

Reputatie 1

Hallo @plofkonijn 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en indien glasvezel welke lampjes branden of zijn uit op de mediaconverter?

Helpt een herstart van de mediaconverter en/of modem ook niet en heb je de bekabeling gecontroleerd?

We hebben glasvezel, power en lan branden continu, en PON knippert groen.

De herstart werkt niet, en alles is bekabeld verbonden.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @plofkonijn,

Fijn dat je deze informatie kan delen! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is inmiddels een monteur van de netwerkbeheerder aangestuurd. Ik had je het liefst meteen geholpen, alleen vermoed ik dat de monteur dé oplossing voor je heeft. Mocht er nog iets spelen, post het gerust!

Reputatie 1

Bedankt voor je bericht Cal,

 

Het enige wat ik wat jammer vind is dat ze dus pas maandag langs komen. Vind ik persoonlijk wat laat met een storing als dit. Dat word ouderwets bordspellen spelen dit weekend. 🙈. 

Reputatie 7
Badge +16

@plofkonijn Elk nadeel heeft z'n voordeel: dit weekend schijnt de zon zodanig lekker, dat je ook niet echt geneigd bent om achter de buis gekluisterd te zitten. Mocht je zondag de Klassieker en/of andere sport willen bekijken, dan kan dat gelukkig via de app! 😊

Heb je mijn privébericht met voucher in goede orde ontvangen? Wegens een bug kan ik geen privéberichten inzien op dit moment.